Nowe pakiety Conrad Hotel z Bangkoku

2007-01-13, 15:56:01

Świeżo nagrodzona globalna kampania reklamowa marki Conrad Hotels “Luksus bycia sobą” (“The Luxury of Being Yourself”) podkreśla, że każdy hotel Conrada istnieje po to, aby pozwalać gościom doznać luksusów największych ze wszystkich – luksusu prezentowanego przez wyjątkowe oferty i prawdziwe celebrowanie hotelowej indywidualności.

Conrad Hotel w Bangkoku wybrał indywidualizację nowego doznania dla swoich wyjątkowych gości, którzy oczekują szykownego podejścia – The Ultimata Rush (Największy pośpiech). Do floty hotelowych limuzyn dołączyła ostatnia wersji sportowego wozu Mercedes-Benz SLK200 dostarczona przez DaimlerChrysler. Jest to pierwszy obiekt w Azji Południowo-Wschodniej, który korzysta z tego wozu.

General Manager hotelu - Gregory Meadows powiedział “To doskonała kombinacja dwóch wspaniałych marek – Conrad i Mercedes.”

 “Nasze badania pokazały, że była potencjalna nisza na rynku dla pojedynczych gości, którzy już przewieźli swój bagaż na samolot i niekoniecznie chcą dodatkowego transferu na lotnisko.”

 “Nasze pakiety Ultimate Rush zapewnią doskonałe powiązanie dla naszych gości pomiędzy luksusowym lotem oraz komfortem naszego nowego piętra Executive. One dają również wygodę szybkiej i luksusowej wycieczki naszym środkiem transportu, ekspresowe zameldowanie na Executive Lounge oraz wszystkie przywileje związane z piętrem Executive z późnym wymeldowaniem włącznie.”

Dwa pakiety The Ultimate Executive Rush oraz Ultimate Executive Suite już wystartowały dla gości hotelu. Pierwszym, który wykupił pakiet był Matthew LoCicero z Nowego Jorku, który skomentował to przeżycie jako zdumiewające, ekscytujące i inne niż w innych hotelach


Źródło: Conrad Hotels



www.hotelinfo24.pl