Debiut hotelu Holiday Inn Express w Warszawie

2011-09-01, 13:12:41

Polish Hotel Company Sp. z o.o. podpisała z InterContinental Hotels Group umowę franczyzny na budowę i zarządzanie hotelu Holiday Inn Express w Warszawie. Na podstawie tej umowy Spółka Polish Hotel Company stanie sie właścicielem i operatorem wielu hoteli marki InterContinental Hotels Group, co w znacznej mierze przyczyni się do rozszerzenia portfolio IHG w Warszawie i wielu innych kluczowych miastach Polski.

Otwarcie hotelu Holiday Inn Express Warsaw Airport ze 124 pokojami na czterech kondygnacjach zostało przewidziane na jesień 2012 roku. Będzie to pierwszy hotel Holiday Inn Express w Warszawie i będzie stanowił integralna część długoterminowego strategicznego planu wprowadzania marki InterContinental Hotels Group na polski rynek przez spółkę Polish Hotel Company.

Holiday Inn Express Warsaw Airport będzie siódmym hotelem InterContinental Hotels Group w Polsce, włącznie z hotelami marek InterContinental, Holiday Inn oraz Holiday Inn Express.##

Jest nam niezmiernie miło, że możemy wprowadzić markę Holiday Inn Express w Warszawie i jednocześnie rozwijać nasze relacje z Polish Hotel Company” powiedziała Angela Brav, Chief Operations Officer oddziału InterContinental Hotels Group na Europę. Angela Brav dodała: „Sześć istniejących w Polsce hoteli ma bardzo dobrą historię, zaś podpisanie nowej umowy ze Spółką Polish Hotel Company oznacza umacnianie się marki InterContinental Hotels Group w Warszawie i Polsce.”

Holiday Inn Express Warsaw Airport będzie usytuowany w pobliżu międzynarodowego dworca lotniczego im. Fryderyka Chopina, na terenie Poleczki Business Park, największego centrum biurowgo w Polsce. Hotel wzbogaci również ofertę zakwaterownia na Mokotowie.

Współpraca z InterContinental Hotels Group na przestrzeni ostatnich lat była dla nas wspaniałym doświadczeniem i jesteśmy niezwykle przejęci faktem podpisanie umowy w Polsce” powiedział Helder Santos, prezes zarządu i udziałowiec Polish Hotel Company. Dodał: „Cieszymy się, że możemy wprowadzić na polski rynek tak znaną markę hotelu jak Holiday Inn Express. Silna pozycja tej marki wraz z doskonałą lokalizacją gwarantuje sukces tego przedsięwzięcia



www.hotelinfo24.pl