Nowy dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Courtyard by Marriott Warsaw Airport

2011-09-05, 21:16:46

Od 1 września 2011 Paweł Pytlakowski awansował na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

W hotelu pracuje od początku, czyli od 2003 roku, a przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję zastępcy dyrektora działu sprzedaży. Magister ekonomii i absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych o kierunku turystyka i hotelarstwo. Swoją karierę hotelarską  rozpoczął jako kelner w restauracji Warsaw Marriott. Bardzo szybko awansował na stanowisko restaurant supervisor, następnie catering sales manager, aby w końcu swoje zdolności sprzedażowe wykorzystać w dziale sprzedaży hotelu. Zanim przeszedł do Courtyard Warsaw, przez ponad rok zdobywał kolejne doświadczenie w hotelu Airport Hotel Okęcie, jako sales manager.  Kiedy dowiedział się o budowie Courtyarda – nowej marki sieci Marriott w Warszawie, potraktował to jako wyzwanie i powrót do korzeni. Miał szczęście pracować w ekipie przygotowującej hotel do otwarcia.##

Obecnie rozpoczyna nowy etap kariery i stawia sobie wysoko poprzeczkę. Przede wszystkim chce utrzymać wysoki poziom motywacji w zespole działu sprzedaży, pogłębić wiedzę z zakresu marketingu, a w przyszłości zostać dyrektorem hotelu.

W wolnych chwilach uwielbia czytać swoich ulubionych pisarzy Johna Grishama i Waldemara Łysiaka lub uprawiać jazdę konną i narciarstwo zjazdowe. Planuje też więcej czasu poświęcić na podróże z rodziną, aby pokazać świat swoim trzem córeczkom.

Źródło: Courtyard by Marriott Warsaw Airport - 5.09.2011


www.hotelinfo24.pl