Strategia Orbisu sprzymierzeńcem hotelowych potrzeb Warszawy

2011-09-15, 18:29:15

Zamierzenia rozwojowe grupy hotelowej Orbis zbiegają się z potrzebami bazy noclegowej Warszawy, której brakuje niedrogich jedno- i dwugwiazdkowych hoteli. Taką właśnie strategię polegającą na zdynamizowaniu marek ekonomicznych proponuje światowy gigant, grupa Accor, której członkiem jest Orbis – informuje Życie Warszawy

Kibice piłkarskich mistrzostw Europy Euro 2012 będą już mogli prawdopodobnie skorzystać z nowych, orbisowskich hoteli zbudowanych w Warszawie. Będą to dwa hotele marki Ibis, które zostaną oddane do użytku na przełomie maja i czerwca przyszłego roku. Obiekty zlokalizowane będą na rogu ulic Szczęśliwickiej i Bitwy Warszawskiej 1920 r..

Ibis Reduta, w którym znajdzie się 170 pokoi, przeznaczony będzie dla gości ceniących sobie komfort, zaś Ibis Budget Reduta (Ibis Budget to nowa nazwa dawnych hoteli Etap) ze 163 pokojami – dla osób, którym zależy na niskiej cenie  – tłumaczy prezes firmy Orbis SA Laurent Picheral. ##

Ze wzbogacenia bazy hotelowej, szczególnie o niedrogie hotele, cieszą się miejscy urzędnicy, bo hoteli takich kategorii bardzo w Warszawie potrzeba. A rzeczywistość jest taka, że na 70 hoteli funkcjonujących w stolicy, najwięcej (25) jest hoteli trzygwiazdkowych. Hoteli najwyższej, pięciogwiazdkowej kategorii jest 10 (m.in. Le Meridien Bristol, Marriott, Sheraton czy Sofitel Victoria), czterogwiazdkowej – 9, dwugwiazdkowej – 17 i jednogwiazdkowej tylko 1.

Do czerwca przyszłego roku oddane jeszcze będą: trzygwiazdkowy hotel Puławska Residence z 88 pokojami, dwugwiazdkowy B&B przy al. Krakowskiej (170 pokoi) i trzygwiazdkowy Czerniewski przy ul. Jutrzenki we Włochach (170 pokoi).


Źródło: Życie Warszawy - 15.09.2011



www.hotelinfo24.pl