Wirtualna recepcja - Samoobsługowe kioski check in & check out wyróżnione na targach World Hotel 2011

2011-10-07, 22:15:35

Rozwiązanie samoobsługowego check in & check out w obiektach hotelowych firmy VisionTime otrzymało wyróżnienie w konkursie na najlepszą ofertę IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011.

Rozwiązanie zmieniające sposób obsługi gościa w hotelu, zastępujące bądź uzupełniające tradycyjną recepcję. Check in można dokonać samodzielnie jeszcze przed przyjazdem do hotelu np. w domu lub w drodze do hotelu, za pomocą przeglądarki internetowej lub telefonu komórkowego lub bezpośrednio w hotelu za pomocą kiosku check in.

Świat zmierza w kierunku automatyzacji procesów. Nasze rozwiązanie wpisuje się w te trendy. Automatyczny check in przykładowo jest powszechnie stosowany jest w liniach lotniczych. Proponujemy aby tę funkcjonalność zacząć wykorzystywać również w hotelach. Rozwiązanie to jest W pełni zintegrowane z liczącymi się systemami hotelowymi, kontrolą dostępu oraz systemami płatności elektronicznej. ##

Rozwiązanie to nie zastępuje informatycznego systemu hotelowego lecz go uzupełnia, przez co w łatwy sposób można je zaadaptować w istniejących obiektach. Nie wiąże się to bowiem z koniecznością wymiany systemu hotelowego. Telefon, który może być platformą samoobsługowego check in posiada w ręku niemalże każdy gość hotelowy. Wykorzystujemy więc w ten sposób urządzenie, które gość hotelowy zna i używa na co dzień.

Doświadczenia VisionTime wskazują, że procesu samoobsługowego check in może dokonać nawet 100% gości hotelowych co pozwala na redukcję personelu hotelowego. Oferowane rozwiązanie rozpozna gościa, zamelduje go, zrealizuje płatność, wyda klucz do pokoju, wystawi fakturę za pobyt i dokona procedury check out.

Procedury check in spełniają wymogi prawne. Płatność samoobsługowa kartami płatniczymi jest zgodna z wymogami prawa polskiego i przeszła niezbędną certyfikację centrum autoryzacji płatności. Szanujemy prywatność gościa dlatego nie przechowujemy jego danych a wykorzystujemy jedynie zgromadzone w systemie hotelowym dane tylko na czas pobytu gościa.

Pierwsze wdrożenie tego typu rozwiązania w Polsce zrealizowaliśmy w hotelu PURO we Wrocławiu. Na całym świecie wiele sieci hotelowych korzysta z kiosków check in w celu usprawnienia procesu zameldowania m.in.: Accor, B&B Hotels, Choice Hotels, InterContinental Hotels Group i Starwood Captal Louvre Hotels. Natomiast funkcjonalność mobilnego check in przechodzi dopiero pierwsze wdrożenia pilotażowe.



www.hotelinfo24.pl