Melia Hotels zamierzają stworzyć „Apartamenty Społecznościowe” (Social Suite)

2011-10-13, 17:15:58

Melia Hotels International przyozdobił jeden z pokoi w swoim hotelu muralem ilustrującym życzenia swoich fanów na Facebooku. "Social Suite" będzie efektem nowej kampanii marketingowej spółki stworzonej w celu przekazania komunikatu do klientów i fanów, że "wszystko jest możliwe".

W ciągu najbliższych 11 dni, Facebookowe profile siedmiu firmowych hotelowych marek będą zachęcać fanów do dzielenia się swoimi życzeniami z internetową społecznością, na stronie www.yoursocialsuite.com. Spośród wszystkich otrzymanych od zwolenników firmy życzeń wybranych zostanie siedmiu zwycięzców - po jednym dla każdej marki - i zostaną nagrodzeni darmowym pobytem w hotelach każdej z tych marek: Gran Melia, Melia, ME, Innside, Paradisus, Sol i TRYP. Siedem zwycięskich życzeń będzie również służyć jako inspiracja dla "Social Suite". Profesjonalny ilustrator przekształci ściany jednego z apartamentów w jednym z hoteli spółki, tworząc mural życzeń i pragnień wszystkich uczestników kampanii.

Wszyscy pozostali uczestnicy konkursu otrzymają 20% zniżki na stronie www.melia.com, a  posiadacze kart lojalnościowych otrzymają 500 dodatkowych punktów bonusowych. ##

W ubiegłym roku Melia Hotels International utworzyła specjalny dział do opracowania i wdrożenia strategii społecznościowej sieci i istotnego wzmocnienia obecności i aktywności w serwisach takich jak Facebook czy YouTube prezentując innowacyjne propozycje kreujące rozpoznawalność marki. "Social Suite" to pierwsza akcja, która obejmuje wszystkie marki firmy od czasu zmiany jej nazwy (z Sol Melia na Melia Hotels International), a zainspirowana została mottem: "Wszystko jest Możliwe", które odzwierciedla cele hotelowej firmy w najbliższych latach.


Źródło: Melia Hotels International



www.hotelinfo24.pl