Melia Hotels International sukcesem kończy pierwszy letni sezon w hotelach tylko dla dorosłych

2011-10-17, 19:11:09

Firma posiada aktualnie cztery hotele Adults Only na Balearach, i zamierza rozszerzyć ten produkt do nowych lokalizacji przyszłym roku.

Melia Hotels International poinformował o pozytywnych wynikach pierwszego letniego sezonu zarejestrowanych przez cztery hotele „tylko dla dorosłych”. Melia de Mar Hotel i Sol Cala Blanca Hotel, oba na Majorce oraz Ibiza Sol Hotel i Sol Menorca Hotel, wszystkie one przekroczyły oczekiwania poprzez zwiększone obłożenie i poziom stawek za pokoje, dzięki nowemu doświadczeniu Adults Only dla osób powyżej 15 roku życia i poprawie standardów obsługi i jakości we wszystkich hotelach.

Firma koncentrująca się na różnicowaniu marek i produktów, zakończyła sezon pozytywnymi rezultatami, które będą zachęcać do przedłużenia doświadczenia Adults Only na nowe miejsca w hiszpańskiej Andaluzji i Levante w 2012 roku.

"W bardzo konkurencyjnym środowisku zasadniczą sprawą jest kontynuacja innowacji w projektowaniu nowych doświadczeń wakacyjnych dla różnych nisz rynkowych i potrzeb różnych grup odbiorców," powiedział Cecilio Gutierrez, wiceprezes marki Sol Hotels.

Adaptacja w Sol Cala Blanca i Sol Ibiza i Sol Menorca obejmowała głównie wprowadzenie programów rozrywkowych koncentrujących się na zdrowiu i dobrym samopoczuciu, działalności kulturalnej, nowych napojach w menu, nowoczesnych meblach w restauracjach i tarasach z balijskimi łóżkami, itp. ##

"Nowy produkt nie oznacza, że nie jesteśmy już zainteresowani rodzinami - dodaje Cecilio Gutierrez - ale musimy zindywidualizować, poprawić i dostosować nasze produkty do różnych typów klientów. Postaraliśmy się, aby w każdym miejscu, w którym udało nam się stworzyć hotel Adults Only, posiadać również hotel zaspokajający popyt na usługi rodzinne".

W 5-gwiazdkowym hotelu Melia de Mar, konwersja na Adults Only doprowadziła tylko do dodania nowych usług, wyrafinowanych urządzeń i technologii najnowszej generacji oraz usług bardziej zindywidualizowanych, aby zaspokoić potrzeby doświadczonych dorosłych klientów poszukujących odosobnienia, luksusu i designu. Klienci są zachwyceni nowym produktem, co znajduje odzwierciedlenie w opiniach użytkowników na stronie Tripadvisor, największym serwisie turystycznym na świecie, w którym Melia de Mar otwiera ranking hoteli w Calvia, jednym z najbardziej popularnych miejsc na Majorce.


Źródło: Melia Hotels International



www.hotelinfo24.pl