Carlson uruchamia markę Radisson Blu Hotels & Resorts w regionie Azji i Pacyfiku

2011-10-19, 17:36:13

Carlson, międzynarodowa firma hotelarsko-turystyczna, poinformowała o rozpoczęciu uruchamiania hoteli marki Radisson Blu Hotels & Resorts na terenie Azji i Pacyfiku w ramach globalnego marketingu tej marki. Aktualnie na całym świecie funkcjonuje 222 hoteli Radisson Blu, a 104 znajduje się w cyklu inwestycyjnym. W regionie Azji i Pacyfiku znajduje się 26 hoteli Radisson Blu i 33 w trakcie realizacji.

"Radisson Blu jest jedną z najszybciej rozwijających się marek w regionie Azji i Pacyfiku. Zgodnie z wizją rozwoju marki, firma Carlson zainwestowała w Radisson Blu, aby stworzyć w niej nowy standard współczesnych warunków kwaterunkowych w połączeniu z doświadczeniem w gościnności. Znakomita pozycja marki na rynku jest wspierana innowacjami obejmującymi szereg nowych koncepcji usług, które poprawiają komfort pobytu. Będziemy nadal inwestować w Radisson Blu tak, aby stała się najlepszym wyborem dla turystów i zapewniała większą wartość dla właścicieli hoteli," powiedział Simon C. Barlow, prezes Carlson Hotels, Region Azji i Pacyfiku. ##

Radisson Blu to najwyższej klasy marka, oferująca unikalne doświadczenie gościnności dostosowane do potrzeb nowoczesnego turysty. Wyróżnia się oferując energetyczną, nowoczesną i zaangażowaną formę gościnności. Wyjątkową ofertą World of Radisson jest pokój Business Class, który oferuje ekskluzywne udogodnienia i usługi, takie jak trzygodzinna ekspresowa pralnia, szerokopasmowy internet oraz bezpłatne śniadania na wynos. Flagowe obiekty Radisson Blu można znaleźć w najlepszych lokalizacjach, w tym w dużych miastach, w pobliżu portów lotniczych i miejscach rekreacyjnych na całym świecie.

Aby zwiększyć świadomość marki Radisson Blu w regionie Azji i Pacyfiku, Carlson zainwestuje ponad 2 miliony dolarów w kampanię marki. Kampania „Odkryj Blu” rozpoczęła się we wrześniu i potrwa do końca grudnia 2011 roku.


Źródło: Carlson Hotels



www.hotelinfo24.pl