Portfolio sieci Home Inns wzrasta do ponad 1,000 hoteli

2011-10-23, 17:33:47

Home Inns & Hotels Management Inc., wiodąca sieć hoteli ekonomicznych w Chinach, poinformowała, że z powodzeniem zakończyła transakcję przejęcia 100% udziałów w Motel 168 International Holdings Limited zgodnie z umową sprzedaży udziałów, która weszła w życie w dniu 27 maja 2011 roku. Ponadto Home Inns informuje, że 30 września 2011 r. osiągnął kamień milowy w swoim rozwoju otwierając już ponad 1000 hoteli, oprócz obiektów Motel 168.

Według stanu na dzień 30 września, 2011, Home Inns prowadzi obecnie 1004 hoteli pod markami Home Inn i Yitel, w tym rozporządza 500 obiektami dzierżawionymi i zarządzanymi oraz 504 franczyzowymi. Home Inns wygenerował przychody w wysokości ogółem 1,7 miliarda juanów w pierwszych sześciu miesiącach 2011 r. i ma nadzieję, że do końca roku wzrosną one o 15 do 17 procent w stosunku do roku 2010, bez uwzględnienia przychodów z Motel 168.

Obecny prezes Motel 168, Binfu Lu zostanie mianowany wiceprezesem Home Inns i zastępcą dyrektora generalnego marki Motel 168, a jego bezpośrednim przełożonym będzie David Sun, prezes Home Inns. Home Inns zachowa markę Motel 168, oraz Home Inn i Yitel. Nastąpi integracja większości funkcji wsparcia Motel 168 w istniejących obiektach Home Inns, w tym zasobów ludzkich, rachunkowości i finansów oraz aspektów prawnych, przy zachowaniu większości liniowych funkcji biznesowych charakterystycznych dla danej marki, w tym działalności operacyjnej i rozwoju. ##

"To ważny dzień dla Home Inns dokonującego monumentalnego kroku naprzód w historii naszej firmy przy realizacji organicznych i nieorganicznych planów rozwoju i wdrażaniu naszej wielomarkowej strategii", powiedział David Sun, prezes Home Inns. "Dodanie do naszego portfolio marki Motel 168 daje nam dodatkowy bodziec do rozwijania istniejącej sieci hotelowej, w tym hoteli marki Yitel zapewniając dalszy rozwój hoteli ekonomicznych na atrakcyjnym chińskim rynku. Będziemy przeznaczać w ciągu najbliższych 12 do 18 miesięcy niezbędne środki w celu poprawy wydajności obiektów Motel 168 ich odświeżenia i wdrażania nowych inicjatyw marketingowych i najlepszych praktyk operacyjnych.”


Źródło: Home Inns & Hotels Management Inc.



www.hotelinfo24.pl