Budowaniem świadomości marki Bukovina zajmie się nowa agencja

2011-11-03, 16:39:20

Bukovina Terma Hotel Spa – kompleks hotelowy w Bukowinie Tatrzańskiej nawiązał współpracę z agencją marketingową 9.90 Public Relations, która zajmie się budowaniem świadomości marki Bukoviny – dowiadujemy się z portalu Newsline.pl

Agencja 9.90 Public Relations poprowadzi działania kompleksu w zakresie media relations, B2B, komunikacji wewnętrznej, e-PR, doradztwa w zakresie działań CRS oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Efektem nawiązanej współpracy ma być wdrożenie strategii komunikacyjnej ułatwiającej budowanie świadomości marki Bukovina. ##

Umowa zawarta pomiędzy obu firmami przewiduje współpracę w okresie jednego roku i podjęta została z inicjatywy Agencji, której prace koordynowane będą przez Monikę Ciślak – Junior PR Manager.


Źródło: 9.90 Public Relations, Newsline.pl - 02.11.2011



www.hotelinfo24.pl