Marriott przygotowuje się do globalnej ekspozycji marki Residence Inn

2011-11-06, 16:01:46

Marriott przygotowuje się do wprowadzenia na globalne rynki marki Residence Inn. Marriott jest obecnie operatorem ponad 600 obiektów Residence Inn w północno-środkowych obszarach Stanów Zjednoczonych i na Karaibach - a teraz chce rozszerzyć przyczółki marki o wydłużonym pobycie na cały świat, zwłaszcza teraz kiedy prawie jedna trzecia wszystkich podróży służbowych kwalifikuje się do kategorii wydłużonego pobytu (5 lub więcej nocy w tym samym hotelu).

Posiadający 78 kwater Residence Inn by Marriott Juffair Bahrain, otwarty będzie na początku 2012 roku, i zaznaczy wejście marki na teren Bliskiego Wschodu, a w ślad za nim w przyszłym roku otwarty będzie również posiadający 83 kwatery hotel w prowincji Jizan w Arabii Saudyjskiej oraz, w 2014 roku, dysponujący 147 kwaterami Residence Inn Algiers.

Przemawiając w Dubaju, Ed Fuller, prezes i dyrektor zarządzający międzynarodowym kwaterunkiem w Marriott International, powiedział, że Dubaj, Abu Zabi i Kuwejt są również kluczowymi "rynkami docelowymi" dla marki i przewiduje otwarcie ponad 10 obiektów Residence Inn w regionie w ciągu najbliższych pięciu do 10 lat.

Nowy Residence Inn będzie wkrótce otwarty w Edynburgu, uzupełniając niedawno otwarty obiekt tej marki w Monachium.

"Azja jest obecnie jedynym regionem, gdzie nie mamy w tej chwili żadnego projektu, ale to tylko kwestia czasu", dodaje Fuller, który niedawno ogłosił, że odchodzi w marcu na emeryturę. ##

Diane Mayer, wiceprezes i global brand manager w Residence Inn, powiedziała że podstawowe usługi Residence Inn obejmują łazienki, w pełni wyposażone kuchnie, bezpłatne śniadania i wifi, chociaż obiekty mogą różnić się od siebie w zależności od potrzeb rynku. W skład obiektów wchodzą kwatery typu studio, z jedną lub dwiema sypialniami.

Fuller dodał, że ma nadzieję na szybkie ponowne otwarcie JW Marriott Tripoli – obiekt ten zaledwie rozpoczął swoją działalność, kiedy został zmuszony do zamknięcia, gdy rozpoczął się libijski konflikt.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl