Internetowy serwis ocen i opinii gości w Starwood Hotels & Resorts

2011-11-09, 17:45:10

Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc poinformował o uruchomieniu nowego miejsca dla turystów, w którym będą mogli umieszczać bezstronne oceny i opinie związane z hotelami - własne strony internetowe. Uznając, że w erze informacji cyfrowej turyści hotelowi poszukują hoteli w inny niż dotychczas sposób, Starwood chce być jedną z pierwszych dużych firm hotelowych zapraszających gości do wnoszenia swojego wkładu w oceny i opinie zamieszczane bezpośrednio na stronach internetowych hoteli.

W najnowszym badaniu, prawie 85% członków Starwood Preferred Guest stwierdziło, że rankingi i opinie umieszczane na stronach turystycznych mają dla nich dużą wartość. Starwood stara się więc ułatwić klientom odszukiwanie pożądanych informacji wraz z opiniami, które będą wyświetlane bezpośrednio na oglądanej właśnie hotelowej stronie.  Otwarte forum daje turystom możliwość dzielenia się i wyszukiwania prawdziwych opinii - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych - można więc na ich podstawie zaplanować idealny pobyt w hotelu. Aby zapewnić autentyczność opinii Starwood idzie o krok dalej i upewnia się czy wszystkie komentarze pochodzą od gości, którzy faktycznie przebywali w danym hotelu. Recenzje są weryfikowane przez potwierdzenia rezerwacji hotelu.

"Naszym celem jest uczynienie wszystkiego co niezbędne do wybrania i zarezerwowania swojego najlepszego doświadczenia hotelowego, i nie ma lepszego miejsca do zaoferowania takich informacji, niż na własnych stronach internetowych," powiedział Chris Holdren, pierwszy wiceprezes Starwood Preferred Guest. "Nowa platforma ocen i opinii Starwooda stanowi cenny sposób dla gości, aby zaznajomić się z doświadczeniami innych turystów." ##

Starwood uważa, że kluczem do budowania głębszych relacji z jego najbardziej lojalnymi gośćmi jest uczciwy i przejrzysty dostęp do informacji. Goście mogą teraz publikować oceny i opinie na podstawie różnych kryteriów, w tym: ogólnej oceny komfortu pokoju, spełniania oczekiwań przez personel, czystość pokoju i oceny dokonanej przez SPG (Starwood Preferred Guest). Pomagając w tworzeniu bardziej spersonalizowanego doświadczenia, goście mogą również filtrować treści opinii, aby wyszukać informacje, które są dla nich najbardziej istotne, obejmujące: ilość przyznanych gwiazdek, cel podróży, częstotliwość podróży, poziom SPG, powyżej i poniżej oczekiwań. Recenzje można także udostępniać przez społecznościowe kanały medialne, w tym zarówno na osobistych, jak  i hotelowych stronach na Facebooku

"Wraz z uruchomieniem funkcji Ocen i Opinii, Starwood wykazuje rzeczywiste zaangażowanie w próbę przekazywania autentycznego głosu swoich klientów," powiedział Erin Mulligan Nelson, dyrektor ds. marketingu w  Bazaarvoice. "Jesteśmy dumni ze współpracy z nimi ponieważ w dalszym ciągu odgrywają wiodącą rolę w branży turystycznej".


Źródło: Starwood Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl