Rezidor Hotel Group przedstawia biznesowy klub „Club Carlson for Business”

2011-11-09, 17:48:25

Rezidor Hotel Group, partner strategiczny Carlsona w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, wprowadziła nowe i ważne rozszerzenie programu lojalnościowego. "Club Carlson for Business"  przeznaczony jest dla małych i średnich przedsiębiorstw (SME) - przedsiębiorstw, które nie mają podpisanej, w skali światowej lub krajowej, umowy na sprzedaż z Rezidorem lub Carlsonem. Uczestnicy SME mogą ze skutkiem natychmiastowym, zaoszczędzić na swoich budżetach w zakresie finansowania wyjazdów służbowych; odbierania nagród dla swojej firmy, i korzystania z członkostwa w 1000 hoteli na całym świecie.

„’Club Carlson for Business’ jest najbardziej wartościową ofertą dla małych i średnich przedsiębiorstw, które są ważnymi klientami dla naszych hoteli. Jednocześnie, program ten pomaga nam budować lojalność", powiedział John Kennedy, wiceprezes ds. marketingu i zarządzania relacjami z klientami w Rezidorze. ##

SME, które zgłoszą akces do programu na stronie clubcarlson.com/business będą mogły zdobywać punkty lojalnościowe dla swoich firm i podróżujących osób za każdą rezerwację w hotelu i korzystać z 5% rabatu w obiektach Radisson Blu, Radisson Edwardian, Park Inn by Radisson, Park Plaza, oraz Country Inns & Suites na całym świecie. Mogą też wymieniać zgromadzone punkty na nagrodowe noclegi lub karty pre-paid MasterCard, którymi można płacić za imprezy, kolacje lub usługi biurowe. Mogą je również podarować dla organizacji charytatywnych Rezidora i Carlsona - World Childhood Foundation.

"Club Carlson for Business" jest obecnie dostępny w Australii, Brazylii, Chinach, Danii, Indiach, Irlandii, Włoszech, Japonii, Kanadzie, Meksyku, Holandii, Norwegii, Rosji, Singapurze, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i USA . W drugiej fazie wprowadzania programu przyłączyć się będą mogły, spółki notowane w innych krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.


Źródło: Rezidor Hotel Group



www.hotelinfo24.pl