73 obiekty firmy brokerskiej Hotel AG objęte procesem sprzedaży

2011-11-13, 07:08:21

Hotel AG poinformowała, że firma posiadana obecnie na rynku 162 hoteli, w 35 stanach, przy czym 73 obiekty znajdują się obecnie w trakcie procesu sprzedaży. Firma finalizowała w ubiegłym roku jedną transakcję hotelową na każde 9 dni.

Aktywa w trakcie sprzedaży różnią się od siebie w zakresie rodzaju i wielkości poczynając od obiektów z portfolio Hiltona i Marriotta, po nieruchomości stanowiące własność banków (REO). Obiekty obejmują m.in. aktywa następujących marek: 6 Hilton Garden Inn, 5 Courtyard by Marriott, 3 Residence Inn, 20 Hampton Inn, 10 Fairfield Inn, 13 Holiday Inn Express, 16 Holiday Inn i Choice, Wyndham oraz Red Roof. Wśród tych 162 hoteli znajdują się obiekty o pełnej obsłudze, kurorty i obiekty stanowiące własność banków operujących we wszystkich segmentach rynku.

Keith Thompson, dyrektor Hotel AG powiedział: "Jesteśmy świadkami bardzo dużego ruchu w sektorze hotelowych nieruchomości, w którym prym wiodą fundusze inwestycyjne z Wall Street. Istnieje wyraźny trend do bezpieczeństwa transakcyjnego i to hotele właśnie są dziś ulubieńcami rynku inwestycyjnego."

Michael Bernath, wiceprezes firmy powiedział: "Ciągle obserwujemy stały napływ na rynek aktywów REO i spodziewamy się, że ten proces będzie trwał. Aktywa te są przedmiotem regularnego obrotu, dlatego często udziela się na nie dyskont, co z kolei przynosi szybki zwrot kapitału po dokonanym zakupie gotówkowym, jak również zapewnia potencjalnym nabywcom uzyskanie finansowania poprzez biznesowe programy SBA ". ##

"Biorąc pod uwagę obecne warunki gospodarcze, jest jeszcze dużo pieniędzy w rezerwie, które są chętnie wprowadzane na rynek. Ponadto w branży hotelowej obserwuje się malejącą podaż obiektów na sprzedaż, co stwarza niepowtarzalne okazje do finalizowania transakcji,” zauważył Victor Kalyanji, wiceprezes i partner w firmie.

Brad Sinclair, wiceprezes i partner firmy powiedział: "Już teraz jesteśmy świadkami silnego rynku transakcji. Jednym z obszarów w szczególności, który cieszy się istotnym zainteresowaniem i generuje wiele ofert od nabywców jest zwiększające się portfolio funkcjonujących hoteli reprezentujących mieszankę marek, głównie Hiltona, Marriotta i IHG."



www.hotelinfo24.pl