Accor zawiadamia o nowych obiektach Mercure, między morzem a górami

2011-11-24, 17:12:02

Marka Accor otworzyła właśnie dwa hotele w Hiszpanii, jeden na wybrzeżu Morza Śródziemnego, i drugi na wysokim płaskowyżu na Północy.

Burgos, miasto w północnej Hiszpanii, położone na wysokości 900 metrów, jest uważane za kolebkę Starej Kastylii. Jest to idealne miejsce dla adeptów turystyki, którzy odwiedzają miasto z powodu katedry sklasyfikowanej jako światowe dziedzictwo UNESCO, czy w celu zwiedzenia licznych muzeów i budowli religijnych, z których większość znajduje się w odległości krótkiego spaceru od hotelu. 50-pokojowy hotel Mercure Burgos Rice oferuje klasyczny brytyjski wystrój i wszystkie nowoczesne udogodnienia charakterystyczne dla 4-gwiazdkowego hotelu. Jego uprzywilejowana lokalizacja i urządzenia umożliwiające organizowanie imprez i spotkań czynią z Rice Burgos hotel wybierany przez osoby podróżujące służbowo, które mogą skorzystać z bogatej oferty gastronomicznej.

Inne miejsce, inny klimat. Swoje podwoje otworzył właśnie Mercure Thalasia Costa de Murcia usytuowany nad brzegiem Morza Śródziemnego. Czterogwiazdkowy, franczyzowy hotel położony jest w samym sercu przyrodniczego parku San Pedro del Pinatar Nature Park. Oprócz swoich 211 pokoi, dwóch restauracji, trzech barów, odkrytego basenu wraz z solarium i 1000 metrów kwadratowych powierzchni spotkaniowej, hotel oferuje jeden z najbardziej nowoczesnych w Hiszpanii, ekologicznych ośrodków terapii morskiej. Jego ośrodek spa liczy ponad 1500 m2 powierzchni i zapewnia baseny ze słoną wodą, jacuzzi, fontanny i kaskady jak i baseny do terapii fizycznej. Wszystkie produkty lecznicze stosowane w spa są produktami naturalnymi i przyjaznymi dla środowiska. W hotelu wprowadzono ponadto szczególnie efektywny system oszczędzania energii umożliwiający zmniejszenie o 60% emisji CO2. ##

Tak bogata oferta ma na celu zagwarantowanie odwiedzającym nie zmąconych niczym chwil relaksu, co może być ukoronowane posiłkiem w restauracji La Sal, dysponującej uznanymi specjałami owoców morza.

Mercure zaznaczał do tej pory swoją obecność w stolicy Hiszpanii hotelami Mercure Madrid Plaza de Espana i Mercure Madrid Santo Domingo oraz w San Sebastian hotelem Mercure Monteigueldo en San Sebastian. Mercure kontynuuje swoją ekspansję w tym śródziemnomorskim kraju, w szczególności poprzez franchising. Jest to logiczna strategia rozwoju marki, która obecnie posiada ponad 700 obiektów w 50 krajach i cieszy się dużym uznaniem wśród klientów, jak i inwestorów.


Źródło: Accor Group



www.hotelinfo24.pl