W Hotels kontynuują światową ekspansję wzmacniając swoją obecność w Indonezji

2011-11-27, 19:34:00

Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc poinformował o planach otwarcia w 2015 r., w Dżakarcie obiektu marki W Hotels Worldwide w Dżakarcie, który będzie jej drugim hotelem w Indonezji po otwarciu w 2011 roku obiektu W Retreat & Spa Bali - Seminyak. Położony w osiedlu Ciputra World Jakarta 2 (CWJ 2), w samym sercu dzielnicy biznesowej Central Jakarta, W Jakarta jest własnością PT Ciputra Property Tbk (CTRP) reprezentowanego poprzez swoją spółkę zależną PT Sarananeka Indahpancar (SNIP). W Jakarta dysponował będzie 300 pokojami.

"Po otwarciu hotelu W Bali, wejście do Dżakarty jest kolejnym kamieniem milowym marki W zaznaczającej obecność w tym ekscytującym i tętniącym życiem mieście i kurorcie," mówi Eva Ziegler, światowy lider marek w W Hotels Worldwide i Le Meridien. "W Jakarta zaoferuje możliwość krótkoterminowych pobytów relaksacyjnych, ekstrawagancję i innowacyjny design w sercu jednej z najbardziej dynamicznych dzielnic Dżakarty, redefiniując współczesny styl życia i wprowadzając zupełnie nowe i niepowtarzalne doświadczenia na rynku hotelarskim tego miasta."

Założone w 1998 roku w Nowym Jorku, W Hotels nadal przekształcają się w globalną potęgę. Po otwarciu w 2015 r. W Jakarta będzie to dwunasty obiekt marki W w regionie Azji i Pacyfiku, dołączając do planowanych na 2014 rok obiektów W Pekin i W Szanghaj. Legitymując się ponad 13 letnim okresem sukcesów, W Hotels są na dobrej drodze do zwiększenia swojego stanu posiadania do 60 hoteli na koniec 2015 roku na całym świecie, od Paryża do Bangkoku, Singapuru do Bombaju, i od Mediolanu po Verbier w Szwajcarii. ##

Więcej niż hotelowa marka, W Hotels stały się kultową marką stylu życia, oferując gościom bezprecedensowy dostęp do najmodniejszych trendów we współczesnym designie, modzie, muzyce, nocnym życiu i rozrywce. W Hotels zawsze zmieniał krajobraz hotelarstwa poprzez serię nowatorskich rozwiązań w tej branży w ciągu ostatnich 13 lat, w tym: przekształcając hotelowe lobby w doświadczenie Salonu W; wprowadzając firmową filozofię obsługi Cokolwiek/Kiedykolwiek, rozszerzając lajfstajlowe doświadczenia w sprzedaży detalicznej poprzez sieć sklepów W Hotels the Store; uruchamiając aplikację w iPhone’ach oferującą ponad 55 godzin firmowej muzyki; przekształcając hotelowe mini-bary w W " Munchie Box " reprezentujących lajfstajlowy punkt widzenia marki; przekształcając apartamenty prezydenckie w apartamenty W "Extreme Wow" i W "Wow" oraz przekształcając tarasy okołobasenowe w W Wet Deck, gdzie można oczekiwać wszystkiego niezwykłego.


Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide



www.hotelinfo24.pl