Marriott umożliwia gościom publikowanie recenzji na swoich stronach

2011-11-27, 19:40:01

Drugi hotelowy gigant postanowił zrobić konkurencję stronie TripAdvisor Tym razem w roli tej debiutuje Marriott. Już wkrótce można będzie przedstawić swoją opinię o Marriott Marquis w Nowym Jorku, Courtyard Marriott w pobliżu centrum konwencyjnego w Orlando lub o wielu innych hotelach marki Marriott - bez względu na jakość doświadczenia.

Marriott będzie prowadził odrębną stronę internetową z opiniami noszącą nazwę Marriott Rewards Insiders, która ma obecnie 25.000 członków z profilami, ale szybko się rozwija.

Podobnie jak Starwood, Marriott potwierdzi, czy autor opinii faktycznie przebywał w hotelu przed jej opublikowaniem eliminując sceptycyzm mogący wynikać ze złych ocen pochodzących od kogoś, kto celowo chce podważyć reputację hotelu z jakiegokolwiek powodu.

Także, tak jak Starwood, Marriott nie zamierza oferować zachęt dla klientów do pisania recenzji. Początkowo, podróżujący będą mogli zamieszczać opinie dotyczące około 280 obiektów zlokalizowanych na 11 najważniejszych dla Marriotta rynkach takich jak Nowy Jork, Orlando, Atlanta, Karaiby i  Hawaje. Każdy obiekt będzie miał swoją własną stronę.
Marka nie obawia się ujawniać złych opinii, bo i tak tego typu komentarze ukazują się na stronach TripAdvisor, czy Yelp. ##

Zdaniem Marriotta najbardziej lojalni klienci cenić sobie będą opinie  innych osób, takich jak oni - przebywających w hotelach Marriott 50, 70 lub 100 dni w roku. Złe opinie będą analizowane przez odpowiedzialnych pracowników przypisanych do danej witryny.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl