Brytyjskie hotele nie ucierpiały podczas strajków sektora publicznego

2011-12-11, 13:17:15

Strajk w Wielkiej Brytanii, w którym pod koniec listopada wzięły udział dziesiątki tysięcy pracowników sektora publicznego  miał minimalny wpływ na wydajność hoteli i ich działalność operacyjną
 
 Brytyjscy pracownicy protestowali przeciw zmianom jakie mają się dokonać w programie państwowego systemu emerytalnego zakładające wydłużenie okresów składkowych i wydłużenia wieku uprawniającego do przejścia na emeryturę.

 "Nie mieliśmy sygnałów, aby na działalność handlową prowadzoną w sektorze hotelarskim w Londynie, w jakimkolwiek stopniu wpłynął zorganizowany tam strajk", powiedział Russell Kett, dyrektor zarządzający hotelowej firmy doradczej HVS w Londynie. "Naszym zdaniem, strajk byłby odczuwalny dla branży, gdyby wpłynął na funkcjonowanie systemu transportowego stolicy, ale ponieważ tak się nie stało, branża hotelarska nie poniosła żadnego uszczerbku.

 Kate Levin, dyrektorka 12-pokojowego, niezależnego butikowego hotelu Levin znajdującego się w centrum Londynu, nie zauważyła żadnych istotnych zmian w funkcjonowaniu swojego obiektu. "Ten strajk naprawdę nie wpłynął na nasze działanie. Naszym gościom udało się przylecieć i wylecieć na czas, tak samo zresztą jak personelowi, który dotarł bezproblemowo do pracy”, powiedziała Kate Levin. ##

 Dane zgromadzone przez firmę STR Global, wykazały niewielki spadek ogólnej wydajności dla obszaru Greater London w tygodniu kończącym się 3 grudnia. W środę, 30 listopada, w dniu strajku, obłożenie spadło o 7,7% do 86,4%, średnia dzienna stawka spadła o 4,3% do  147.36 £ (231,28 USD), a przychód na dostępny pokój spadł o 11,8% do 127.33 £ (199,84 USD).

 "Spadek obłożenia obserwowaliśmy już w ostatnich tygodniach, a spadek odnotowany w środę, jest częścią tego trendu", powiedziała Konstanze Auernheimer, dyrektorka ds. marketingu i analiz w firmie STR Global.



www.hotelinfo24.pl