Gdańskie hotele biją... uprzejmością! (konkurencję)

2011-12-12, 18:25:33

Serwis rezerwacji pokoi hotelowych hotel.info przeprowadził analizę wyników czterech milionów ankiet wypełnionych przez gości hoteli na całym świecie. Wyniki te jednoznacznie wskazują, że pod względem uprzejmości i kompetencji prym w Polsce wiodą hotelarze z grodu nad Motławą – czytamy w portalu Trójmiasto.pl

Goście oceniali pomiędzy wielu różnymi kategoriami również kompetencję i uprzejmość personelu hotelowego. Jeśli chodzi o Polskę zwycięzcą został Gdańsk ze średnią oceną 8,57 punktu (na 10 możliwych) wyprzedzając Katowice (8,38), Kraków (8,29), Warszawę (8,26) i Poznań (8,16).

- Bardzo się cieszymy z takich opinii, myślę że duży wpływ ma na to fakt, że nasz region słynie przede wszystkim z gościnności. Japończycy są kulturowo mili i im to przychodzi naturalnie - podkreśla Monika Ugodowska z hotelu Hilton w Gdańsku. ##

- Klienci serwisu ocenili, że goście hoteli w Gdańsku przyznawali najwięcej punktów za obsługę. Również hotelarze w Tokio uzyskiwali od gości wysokie noty. Z kolei hotelarze z Londynu i Pekinu mogliby starać się bardziej - wyjaśnia Aleksander Szumilas z serwisu hotel.info, który ma swoją siedzibę w Norymberdze.

W plebiscycie miast z całego świata pierwsze miejsce zajęło Tokio z Japonii, wyprzedzając Helsinki, Budapeszt, Bangkok i Lubljanę (Warszawa na siódmym miejscu)


Źródło: Trójmiasto.pl – 09.12.2011



www.hotelinfo24.pl