Jin Jiang zawiera kolejne przymierze markowe

2011-12-13, 18:20:19

Firma Jin Jiang Inn Co z siedzibą w Szanghaju i Louvre Hotels Group z Paryża, podpisały umowę o współpracy mającej promować ich marki Jin Jiang Inn i Campanile.

Klienci Jin Jiang Inn będą mogli dokonywać rezerwacji w 15 hotelach Campanile w pięciu francuskich miastach najczęściej odwiedzanych przez chińskich turystów (Paryż, Bordeaux, Lyon, Marsylia i Nicea), a klienci Campanile będą mogli rezerwować pokoje w 15 hotelach Jing Jiang Inn w trzech chińskich miastach najbardziej popularnych wśród turystów francuskich (Szanghaj, Xi'an i Pekin). Procedura rezerwacji będzie ułatwiona poprzez współpracę stron internetowych obu marek i wymianę kanałów rezerwacji.

Hotele Campanile, które będą uczestniczyć w programie partnerstwa będą wyświetlać nazwy obu marek przy wejściach do swoich obiektów. Hotele będą wyposażone w broszury wyjaśniające zasady znaków i uproszczonego języka chińskiego. Pomoc telefoniczna dla gości dostępna będzie w języku chińskim, a śniadania będą oferowane w formie bufetu zawierającego chińskie potrawy i artykuły żywnościowe. W hotelowych pokojach dostępna będzie zielona herbata i dostęp do chińskich kanałów telewizyjnych.

Podobnie, hotele Jin Jiang Inn uczestniczące w tej współpracy oferować będą śniadania w formie bufetu obejmujące francuskie produkty, broszury w języku francuskim i angielskim, a także pomoc telefoniczną dla gości w języku francuskim i angielskim. ##

Umowa obejmuje również program wymiany między dwoma grupami hotelowymi i dzielenie się doświadczeniami w zarządzaniu i wiedzy hotelarskiej. Niektórzy pracownicy z obu grup będą mieli okazję uczestniczyć w ośmiotygodniowym programie wymiany między Chinami i Francją.

Umowa ta ma na celu pomóc grupie Louvre Hotels Group w zamierzonym przez nią planie uruchamiania w Chinach od dwóch do pięciu średniej lub luksusowej klasy hoteli, rocznie.



www.hotelinfo24.pl