Four Seasons obiecuje 15-minutowy room service

2011-12-26, 12:34:35

Four Seasons Hotels & Resorts wprowadza 15-minutowy czas realizacji usługi room service, który będzie wprowadzony w całej firmie, do końca bieżącego roku.

Christopher Hunsberger, wiceprezes działu globalnych produktów i innowacji w Four Seasons, raportuje, iż każdy hotel stworzył własne wykwintne menu oparte na lokalnych smakach i składnikach. Wiele produktów dostępnych jest na wynos, są odpowiednio zabezpieczone, a ponadto mogą być dostarczane nawet na hotelowy podjazd, gdzie goście wsiadają do taksówek, aby złapać swój samolot na lotnisku. Hunsberger zauważył, że w niektórych firmowych kurortach, dostawa gwarantowana jest w 20 minut, aby zagwarantować jej realizację przy większych odległościach pomiędzy kuchnią a miejscem zakwaterowania.

Na przykład, w Four Seasons Resort Scottsdale w kurorcie golfowym w Troon, jedna z opcji posiłkowych obejmuje lokalne sery, oliwki i plasterki chorizo podawane z winem z Arizony, podczas gdy inne dania na wynos to kurczak w cytrynowej tequili zawijany razem z sałatką Coleslaw, z frytkami z kociołka, mrożoną herbatą i czekoladowym ciasteczkiem. ##

W Four Seasons Hotel Hong Kong goście mogą wybierać spośród międzynarodowych elementów menu takich jak zupa z chińskimi kluseczkami z makaronu, z chińskimi zielonymi warzywami, łosoś w kwaśnym sosie na zimno, włoskim serem burrata i starodawnymi odmianami pomidorów na bagietkach.

Wśród szerokiego wyboru dań śniadaniowych, sałatek, zup, kanapek i makaronów, Four Seasons Hotel Cairo w Nile Plaza oferuje firmowe sałatki z kruchej sałaty, szparagów, ogórków i pomidorów w cytrynowym sosie, bogaty wybór śródziemnomorskich przystawek mezzah, w tym sałatki fatoush w organicznym sosie z oliwą z oliwek, faszerowanych liśćmi z winogron.


Źródło: Four Seasons Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl