10 trendów w podróżowaniu na 2007 r.

2007-02-10, 18:13:35

Firma konsultingowa Yesawich, Pepperdine, Browne & Russell zaobserwowała następujących 10 trendów w podróżowaniu, którym warto się przyjrzeć w 2007 roku:

1. Podróżowanie w celach wypoczynkowych będzie w dalszych ciągu wyprzedzać podróżowanie w interesach ponieważ biznesmeni próbują wykorzystywać technologię, aby kiedy tylko możliwe unikać podróży i minimalizować rosnące koszty podróży i zakwaterowania.

2.
Podróżowanie w gronie rodziny będzie wciąż rosło, szybciej niż inne podróże wypoczynkowe ponieważ jest to sposób na ponowne scalanie rodziców, dziadków i dzieci w obliczu wzrastającej dominacji pracy.

3.
Większość dostawców w przemyśle podróży będzie próbowało podnosić opłaty i ceny ponieważ popyt rośnie, pojemność napina się a koszty operacyjne wzrastają.

4.
Internet w dalszym ciągu będzie dominować w czołówce podróży, ale wykorzystanie go do planowania pozostanie jednolite dopóki używanie go do dokonywania rezerwacji będzie ciągle rosło, aczkolwiek przy znacząco niższych cenach.

5.
Porównywanie zakupowe oraz odpowiadająca temu przejrzystość cen staną się zwyklejsze ponieważ klienci odkrywają siłę wyszukiwarek opartych na kluczowych słowach.

6.
Marki hotelowe oparte na stylu życia jak NYLO, aloft itp. osiągną znaczną popularność w następnym pokoleniu podróżujących, jak również wśród starszych podróżujących, którzy chcą widzieć, działać i czuć się jak oni.

7.
Ceny oparte na pakietach będą rozszerzać się od ośrodków do hoteli miejskich przy oferowaniu podróżującym dobrą wartość tylko za rzeczy podstawowe – wygodne łóżko, biurko do pracy, śniadanie, dostęp do szybkiego Internetu i zdobywanie punktów do nagród.

8. Zainteresowanie usługami 
SPA będzie w dalszym ciągu rosło, aby koić stres w życiu klientów napędzając następne pokolenie rozwoju spa w hotelach. 

9.
Wycieczki statkami pasażerskimi będą zwiększały się poprzez dołączanie nowych statków, starzejące się pokolenie i dobry marketing, stając się nawet groźniejszym konkurentem dla hoteli i ośrodków na lądzie.

10.
Domena internetowa .travel stanie się popularna ponieważ dostawcy wprowadzają na rynek swoje produkty w bardziej wyrafinowanych środowisku online, a klienci poszukują azylu od skażenia i frustracji ogólnej domeny .com.


Źródło: Yesawich, Pepperdine, Browne & Russell

 



www.hotelinfo24.pl