Połączenie biznesu kosmetycznego z hotelarskim skuteczne w kryzysie

2012-01-19, 17:51:06

Firma Pierre Rene jest przykładem tego, że nawet w czasach kryzysu nie trzeba ograniczać działalności. Ba, wręcz odwrotnie, w 2011 roku, w czasie największego europejskiego kryzysu, obroty spółki wzrosły aż o 30 procent – relacjonuje Gazeta Wyborcza

Firma Pierre Rene działa w Polsce od 1993 roku. Powstała jako firma rodzinna państwa de Lubicz Szeliskich po wykupieniu upadłej francuskiej spółki Pierre Robert i stworzyła nową markę.

Obecnie zatrudnionych jest w niej ponad 800 pracowników, a firma ma swoje przedstawicielstwa w Polsce i Europie oraz rynek zbytu w połowie świata.

Pierre Rene prowadzi w ramach dodatkowej działalności własny hotel w Ustce, a obecnie budują również nowoczesny obiekt uzdrowiskowo-rekreacyjny – są właścicielami spółki Uzdrowisko Ustka. Główna działalność firmy oparta jest jednak nadal na kosmetykach.

Zresztą kosmetyki są i będą wykorzystywane w branży uzdrowiskowo-wypoczynkowej, a dokładniej w lecznictwie uzdrowiskowym i spa - wypoczynku połączonym z relaksem i zabiegami regenerująco-odmładzającymi. ##

Kosmetyki w tej gałęzi hotelarstwa to już obecnie osobny rynek, z idącymi w miliony odbiorcami indywidualnymi i hurtowymi - na rynku funkcjonują już specjalistyczne hotele spa oraz ośrodki zabiegowo-rekreacyjne.

- Mamy praktyczną wiedzę i wiemy, czego potrzebuje rynek. To nam pomoże w rozwoju - dodaje prezes zarządu spółki Wojciech de Lubicz Szeliski, jako że firma Pierre Rene od lat prowadzi w Ustce hotel z ośrodkiem spa.


Źródło: Gazeta Wyborcza – 19.01.2012



www.hotelinfo24.pl