Nagroda za jakość usług dla Holiday Inn Kraków City Center

2012-02-12, 14:02:31

Krakowski hotel Holiday Inn City Center został uhonorowany nagrodą Quality Excellence Award 2011 za najwyższą jakość usług – dowiadujemy się z Gazety Wyborczej

Sieć InterContinental Hotels Group (IHG) wyróżniła hotele, które najbardziej przyczyniły się do sukcesu grupy w 2011 roku i wręczyła wyróżnionym obiektom nagrody Hotel Stars Awards, na uroczystości zorganizowanej w Amsterdamie.

W imieniu pracowników Holiday Inn Kraków City Center, nagrodę odebrał dyrektor generalny hotelu – Yossi Wircer. - To wynik nieustającego zaangażowania i ciężkiej pracy całego zespołu. Jestem przekonany, że przyznana nagroda zainspiruje każdego z nas, aby dążyć do osiągnięcia jeszcze lepszych rezultatów w bieżącym roku – powiedział Wircer.

- Nasze hotele są tak dobre, jak ludzie, którzy w nich pracują. Dążymy do stworzenia im właściwego środowiska pracy i staramy się dać im wsparcie i inspirację niezbędną do rozwijania ich zdolności, a te nagrody są odzwierciedleniem fantastycznych talentów ludzi, którzy pracują w naszych hotelach w całej Europie - dodał Rolf Huebner, wiceprezes ds. operacyjnych w regionie Centralnej Europy i Niemiec. ##

Pięciogwiazdkowy Holiday Inn Kraków City Center znajduje się w centrum starego miasta, pół kilometra od dworca kolejowego i największego centrum handlowego oraz w odległości 15 km od lotniska w Balicach. W hotelu znajdują się 154 klimatyzowane pokoje, w tym  pokoje executive studio, executive oraz business. Wszystkie pokoje posiadają darmowy dostęp do Internetu.

Hotel dysponuje także 2 salami konferencyjnymi profesjonalnie wyposażonymi. Część gastronomiczną reprezentuje restauracja Bom Fogo oferująca potrawy kuchni śródziemnomorskiej, oraz Reflections Lobby Bar & Cafe, gdzie można organizować spotkania biznesowe i towarzyskie.


Źródło: Gazeta Wyborcza - 10.02.2012


www.hotelinfo24.pl