TripAdvisor: Najśmieszniejsze komentarze na temat hoteli z 2007 roku

2008-03-15, 10:34:12

TripAdvisor®, największa na świecie społeczność turystyczna, ogłosiła listę dziesięciu najśmieszniejszych turystycznych postów z 2007 roku, wybranych przez edytorów TripAdvisor. Wiele z takich perełek i jeszcze więcej można znaleźć na humorystycznym blogu, http://tripadvisor.typepad.com/.

1. Niezbyt wygórowane oczekiwania

„Mogłem pogodzić się z materacem z poplamionym krwią i z (autentyczne) „zafajdanym” posłaniem, ale nie oczekiwałem tego od Hiltona.”

2. Spoczywaj w pokoju

„Spędziłem noc w hotelowym pokoju, gdzie doświadczyłem ducha przyjacielskości. Obecność ta weszła do mnie do łóżka, w postaci starszej damy, była miła więc pogłaskałem ją po głowie i skosztowaliśmy zdrowego, spokojnego snu. Sądzę, że następnym razem poproszę o inny pokój.”

3. Siła mima zwyciężająca przeciwności

„Otoczenie jest przepełnione agresywnymi mimami, włącznie z tym siedzącym na muszli klozetowej (jakie kreatywne). Kody kart do drzwi są zmieniane bez powodu i nie rozumiem, dlaczego nie można dostać się do pokoju. W sumie był to bardzo nieprzyjemny pobyt.”

4. Głębokie przemyślenia

„Czas można spędzić na zastanawianiu się nad znaczeniem niektórych znaków bezpieczeństwa ustawionych w otoczeniu obiektu. Z kilkunastu, zdołaliśmy zidentyfikować dwa, które jak sądziliśmy, były najbardziej pożyteczne – „1. Proszę nie nadeptywać na krokodyle, kiedy jesteście bez obuwia” i „2. Brzydkim lub pryszczatym dzieciom zabrania się przebywania w basenie.”

5. Czy naprawdę to miałeś na myśli?

„Podzielam odczucia poprzedniego recenzenta. Atmosfera nie jest najlepsza, ale jedzenie jest takie, jakby anioły kopulowały ci na języku.”

6. Zamarzanie

„Nocleg na ulicy w czasie zamieci śnieżnej byłby lepszy od pobytu w tej norze. To miejsce powinno być zniszczone.”

7. Za smak nie liczymy

„Temat: Restauracja Crab Trap. Wynieśliśmy dobre doświadczenia z Crab Trap. Jedzenie jest bardzo dobre, a porcje duże, ceny rozsądne. Jedynym minusem jest oczekiwanie.”

8. Ból dla bystrych oczu

„Jedzenie niespecjalne, para która tam mieszka ze swoim psem, to bardzo 'swojscy' i 'prości' ludzie. Nie dla każdego. Posesja jest dobrze utrzymana, ale niektóre prywatne części, widoczne przez otwarte drzwi, już takie nie są.”

9. Niech się tym zajmie bóbr

„Wyobraźcie sobie pobudkę o 4 rano, na hałas głośnego tupania na schodach, aby zdać sobie sprawę z tego, że ktoś pijany wali do drzwi twojego hotelowego pokoju, mówiąc, 'Bobrze... to ja. Wpuść mnie, Bobrze.”

10. Śmieje się ostatni

„W rzeczywistości, powiedziałem tamtemu kierownictwu, że zamierzam zamieścić komentarz na waszej stronie internetowej na temat ich złej obsługi, a oni mnie wyśmiali i powiedzieli, że mogę sobie zamieszczać, co chcę, bo i tak  nikt nie czyta strony TripAdvisor.”

Wraz z milionami komentarzy i opinii na stronie TripAdvisor, jako dodatek do pożytecznych porad turystycznych, zdarzają się barwne opisy, a te komentarze wydawały się naszym edytorom najbardziej zabawne.” - powiedziała Michele Perry, dyrektor ds. komunikacji w TripAdvisor.

Źródło: TripAdvisor



www.hotelinfo24.pl