Złoty Standard w obsłudze klienta dla Wieniawy z Rekowa Górnego

2012-02-22, 17:43:01

Trzygwiazdkowy hotel Wieniawa znajdujący się w Rekowie Górnym, w województwie pomorskim,  w pieczołowicie odrestaurowanym pałacu z 1871 roku, został wyróżniony certyfikatem branżowym „Złoty standard w obsłudze klienta” – czytamy na stronie internetowej hotelu

Sukces hotelu to zasługa całego zespołu, starającego się aby każdy gość czuł się w ich obiekcie bezpiecznie i komfortowo.

Pałac Wieniawa to odrestaurowany XIX - wieczny Pałac, który znajduje się w nadmorskiej wsi Rekowo Górne, położonej przy trasie prowadzącej na Półwysep Helski.

W hotelu jednocześnie może znaleźć nocleg 36 osób. We wszystkich pokojach standardowe wyposażenie obejmuje: plazmowe odbiorniki TV, minibarki, łącze internetowe, sejf. Sala konferencyjna mieści do 40 osób i wyposażona jest w: klimatyzację, bezprzewodowe łącze internetowe, multimedialny rzutnik, ekran, nowoczesny system nagłośnienia, mikrofon bezprzewodowy, DVD itp. ##

Inne hotelowe udogodnienia to: kameralny pub, w którym organizowane są także spotkania biznesowe, restauracja o pojemności do 100 osób, a także dostęp do kortów tenisowych, nauka gry w golfa oraz boiska do gier zespołowych.


Źródło: Hotel Wieniawa.com



www.hotelinfo24.pl