Hotele oferują niezwykłe udogodnienia dla przyciągania gości

2012-03-06, 12:25:33

Hotele czynią nadzwyczajne starania, aby zaspokoić wszelkie potrzeby gościa, jakie można sobie wyobrazić. Pomyśl o zapachowym lub zajmującym się opalaniem kamerdynerze, instruktorze uczącym psy surfowania, czy konsjerżu od snu.

Brzmi efekciarsko? Być może. Ale hotele walczą o zainteresowanie coraz bardziej wybrednych turystów. Zapewniający niezwykłą usługę hotel tworzy wokół siebie szum medialny, co pomaga budować lojalność.

Wśród niezwykłych udogodnień spotkać można następujące:

• Niektóre Rosewood Hotels, w tym The Carlyle w Nowym Jorku, zatrudniają świadczącego całodobowe usługi kamerdynera zapachowego. Po wezwaniu, pojawia się z wyborem perfum i wód kolońskich na srebrnej tacy. Jeśli zapach słabnie, można zadzwonić ponownie. Kamerdyner was nie zawiedzie
Benjamin Hotel w Nowym Jorku oferuje konsjerża zajmującego się wypoczynkiem nocnym, który oceni wasze nawyki związane ze snem i pomoże wybrać odpowiednią ofertę z obszernego poduszkowego menu. Nadal macie problemy ze snem? Konsjerż przyśle do pokoju kanapkę z masłem orzechowym i galaretką, zrobioną z bananowego chleba i kubek ciepłego mleka.##
• Niektóre hotele zatrudniają pracowników, których jedynym zadaniem jest planowanie randek i oświadczyn. Opus Hotel Vancouver w Kolumbii Brytyjskiej oferuje Konsjerża Kupidyna. Rendezvous  na wyspie Saint Lucia proponuje Konsjerża Romansowego, a w Marriott Long Wharf Hotel w Bostonie można skorzystać z usług Mistrza Oświadczyn.
Ritz Carlton ma kamerdynera od opalania, w swoim obiekcie w South Beach w Miami, specjalistę od guacamole (rodzaj meksykańskiej potrawy) w Dallas oraz menedżera nastroju w Palm Beach.
Loews Coronado Bay Resort w Kalifornii ma instruktora uczącego psy surfingu. W ramach pakietu zawierającego jeden nocleg, goście z psami mogą dostać psie spodenki lub bandanę do surfowania



www.hotelinfo24.pl