MGM wprowadza markę Bellagio do Chin

2012-03-07, 11:30:54

MGM Resorts International, z siedzibą w Paradise, w stanie Newada, jest gotowy do wprowadzenia swojej marki Bellagio do Chin.

MGM poinformował, że podpisał umowę ze spółką zależną Grupy Suning z Nanjing w Chinach, w celu zbudowania 200-pokojowego Suning Bellagio Shanghai Bund Hotel zaplanowanego do otwarcia w 2015 roku. Oprócz tego obiektu, firmy postanowiły współpracować przy kolejnych hotelach w Chinach.

Hotel będzie zarządzany przez Diaoyutai MGM Hospitality Ltd., spółkę joint venture utworzoną pomiędzy MGM i Diaoyutai State Guest House z Pekinu. ##

"To strategiczne partnerstwo z Suning rozszerza naszą ekspansję na Chiny, stanowiące jeden z najszybciej rozwijających się rynków hotelarskich na świecie.", powiedział Jim Murren, prezes i dyrektor generalny MGM.

Chiny nie są jedynym miejscem, w którym Bellagio rozszerza swą działalność - MGM poinformowała jeszcze w październiku 2011 roku, że wprowadzi tę markę również do Indii.


Źródło: MGM Resorts International



www.hotelinfo24.pl