Accor dostosowuje swoje marki do wymogów chińskiego rynku.

2012-03-13, 16:50:25

Accor, z siedzibą w Courcouronnes, we Francji, poinformował o reorganizacji swojej marki Grand Mercure, która ma być dostosowana do rynku chińskiego.

Rozszerzona wersja Grand Mercure - Mei Jue, została zaprojektowana tak, aby przyciągać ekskluzywnych konsumentów, być rozpoznawalną wśród chińskich gości tak, jak marka Mercure jest rozpoznawalna wśród turystów na całym świecie. Tożsamość markowa utrzymuje poczucie połączenia ze swoją marką-matką, mimo że rozszerzona wersja Grand Mercure będzie pod silnym wpływem chińskiego designu.

"Accor dostosował markę Grand Mercure, aby lepiej zaspokajać potrzeby chińskiej klienteli, w tym strategicznym kraju oraz w kontekście rozwijającego się segmentu ekskluzywnej turystyki", mówi Gregoire Champetier, dyrektor ds. marketingu grupy Accor. "Markę tę uruchomiliśmy w ramach globalnego projektu modernizacji naszego portfolio. Nasi klienci oczekują teraz, aby marki były w stanie uświadamiać różnorodność i złożoność ich tożsamości." ##

Hotele Mei Jue będą zatrudniać personel witający gości, ubrany w tradycyjne chińskie qipao, a w pokojach czekać na nich będą makaronowe ciasteczka. W ofercie znajdą się sesje tai-chi a także bezpłatne masaże głowy i ramion dla gości zajmujących uprzywilejowane piętra. Usługi gastronomiczne reprezentowane będą przez całodobowy dostęp do ryżowego menu, a także szerokiej gamy herbat lokalnych i importowanych.


Źródło: Accor Group



www.hotelinfo24.pl