Pomysł WDA na promocję stolicy

2007-02-23, 14:52:16

Fundacja zrzeszająca warszawskie hotele znalazła kolejny sposób na promocję stolicy wśród obcokrajowców. Na elewacjach wieżowców wyświetlane będą kolorowe, kilkumetrowe slajdy z dziełami sztuki.

Pomysł Warsaw Destination Alliance będzie częścią organizowanej od trzech lat w Warszawie akcji „Walking Art Tour”. Dotychczas w jej ramach obrazy i rzeźby pokazywano w hotelach, na stacjach metra czy w Bibliotece Uniwersyteckiej. – W tym roku chcemy jeszcze bardziej wyjść do ludzi i pokazać sztukę bezpośrednio na budynkach – mówi Jowita Kiepas-Szaniawska z fundacji WDA.

Wytypowano już cztery obiekty, które będą ozdobione slajdami. Kilkumetrowe obrazy pojawią się na elewacjach trzech hoteli zrzeszonych w fundacji WDA: InterContinental, Marriott oraz Novotel Centrum (dawny Forum), a także na Pałacu Kultury i Nauki. Dzieła mają być nie tylko statyczne, ale również ruchome. – Myślimy nawet o wyświetlaniu filmów pokazujących proces tworzenia rzeźby – opowiada przedstawicielka WDA.


Źródło: Życie Warszawy – 23.02.2007 r.



www.hotelinfo24.pl