Waldorf Astoria będzie konkurował z Four Seasons i Ritz-Carlton

2012-03-27, 15:24:35

John Vanderslice, szef luksusowych, lajfstajlowych marek grupy Hilton Worldwide, udzielił wywiadu magazynowi Forbes, w którym skomentował szybko rozwijającą się ekspansję marki Waldorf Astoria.

Kiedy firma Blackstone kupiła Hilton Worldwide w 2007 r., w portfelu Waldorf Astoria znajdowało się pięć hoteli. Od tego czasu ich liczba wzrosła do 23 obiektów, przy czym kolejne 13 znajduje się w cyklu inwestycyjnym i mają być uruchomione do 2015 roku.

"Kilka lat temu, nie sądzę, by ktoś powiedział, że Hilton i luksus to synonimy, ale położyliśmy na to duży nacisk na najwyższych szczeblach kierowniczych w Hiltonie," powiedział John Vanderslice. Vanderslice ma nadzieję, iż wraz z nowymi otwarciami będzie mógł konkurować z wielkimi luksusowymi markami: "Myślę że z Ritz-Carltonem i Four Seasons", dodał Vanderslice.



www.hotelinfo24.pl