IHG uruchamia nową markę dla Chińczyków

2012-03-28, 12:46:50

Pokoje hotelowe w Hualuxe Hotels & Resorts będą miały nowoczesny wystrój. IHG uruchomiła ekskluzywną, międzynarodową markę hotelową zaprojektowaną specjalnie dla chińskiego turysty: Hualuxe Hotels & Resorts.

Według IHG, marka została stworzona w reakcji na pojawienie się trzech możliwości rozwojowych: popytu na prestiżowe międzynarodowe marki hotelowe, które demonstrują chińskie obyczaje i odzwierciedlają lokalną tradycję; wzrost krajowej turystyki i hotelowej podaży w Chinach, i prognozowany wzrost międzynarodowej turystyki pochodzącej z Chin.

IHG posiada ponad 160 hoteli w 60 miastach na terenie Chin i oczekuje, że nowa marka znajdzie się w ponad 100 miastach w tym kraju, w ciągu najbliższych 15-20 lat. IHG podpisała ponad 20 listów intencyjnych, które są obecnie zamieniane na kontrakty i spodziewa się, że pierwszy hotel będzie otwarty pod koniec 2013 lub na początku 2014 r.

Hualuxe zaoferuje gościom doświadczenie oparte się na czterech priorytetach: Tradycji, jak na przykład wyrafinowanego doświadczenia związanego z ceremoniami powitalnymi oraz firmową ofertą gastronomiczną; Odświeżenia, jakie można znaleźć w ogrodowym lobby; Statusu, płynącego z bezkolizyjnego przyjmowania do hotelu VIP-ów i doświadczenia z klubowych barów; i Znajomych Przestrzeni, w tym wielofunkcyjnych sal, centrów odmłodzeniowych i herbaciarni. ##

Hualuxe będzie zarządzana według modelu operacyjnego IHG, podobnie jak w pozostałych swoich markach działających obecnie w Chinach, i będzie wspierana z funduszów rozwojowych i marketingowych Grupy w pierwszych latach swojej działalności. Marka ma również zostać otwarta w innych międzynarodowych miastach.

Hualuxe to słowo składające z dwóch członów: „Hua” – oznaczającego królewskie Chiny i „luxe”, czyli luksusowy.


Źródło: InterContinental Hotels Group



www.hotelinfo24.pl