Interstate Hotels & Resorts prezentuje nowe logo i stronę internetową

2012-03-29, 10:57:26

Interstate Hotels & Resorts (www.interstatehotels.com) zaprezentowała swoją nową globalną tożsamość korporacyjną - logo i stronę internetową. Nowa koncepcja wizerunkowa została przedstawiona wewnętrznym gremiom firmy obejmującym 1.200 korporacyjnych i hotelowych zespołów kierowniczych. Miało to miejsce podczas konferencji Global Leadership Conference. Inicjatywa rebrandingu została podjęta w celu zaprezentowania pozycji Spółki jako jedynej, o tak wielkiej skali, amerykańskiej firmy zarządzającą hotelami, o globalnym zasięgu.

"Nowa tożsamość Interstate Hotels & Resorts odzwierciedla i jednoczy nas w globalnym zasięgu, sile, światowej klasie i pozycji lidera w branży", powiedział Jim Abrahamson, dyrektor wykonawczy Interstate. "Dzierżymy wyjątkową pozycję w branży, która wyróżnia nas od konkurentów. Nowe logo wyraża graficznie naszą markową strategię, wizję i misję dedykowaną odbiorcom wewnętrznym i zewnętrznym oraz służy integracji spójności marki we wszystkich regionach, na całym świecie."

Nowe logo wyobraża stylizowany glob ziemski z literką "I" w centrum. Logo utrzymane jest w żywym niebieskim i ciemnoszarym kolorze, na białym tle. Będzie ono prezentowane wraz z firmowym sloganem, "Nasze doświadczenie, twój sukces". Każdy region (w tym Rosja, Chiny, Indie i Europa) gdzie funkcjonuje Interstate będzie miał swoją własną wersję logo. ##

Oprócz nowego logo, Interstate uruchomiła także nową stronę internetową, www.interstatehotels.com, przedstawiającą rebranding firmy oraz strategię pozycjonowania, polegającą na wykorzystywania zasobów sieci na całym świecie, w zakresie zarządzania hotelami, pogłębionego doświadczenia i podkreślająca zalety usług zarządczych firmy na rzecz właścicieli i deweloperów.


Źródło: Interstate Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl