W ramach swojej strategii zakładającej stworzenie w ekskluzywnych hotelach o wydłużonym pobycie bardziej domowej atmosfery, Residence Inn by Marriott kontynuuje wprowadzanie zmian w wystroju pokoi, których celem jest spowodowanie, by goście poczuli się w nich niemal jak we własnym domu.
Jednym z najnowszych udoskonaleń jest dodanie półki na przedmioty codziennego użytku, która jest częścią specjalnie zaprojektowanych urządzeń, w lustrze wiszącym u drzwi wejściowych do pokoi gościnnych. Została ona włączona do projektu ostatnio otwieranych obiektów Residence Inn.
Według Diane Mayer, wiceprezesa i globalnego menedżera marki, ludzie przebywający w swoich domach mają zwyczaj zostawiać kluczyki do samochodu, telefon komórkowy, portfel i inne rzeczy osobiste po powrocie do domu, w górnej szufladzie lub na stoliku w przedpokoju lub innym dogodnym dla nich pomieszczeniu. W przypadku dłuższych pobytów w hotelach, takich jak Residence Inn, wiele osób spędza w tym miejscu od jednego tygodnia, do jednego miesiąca czasu, lub dłużej, więc półka na przedmioty codziennego użytku ma być wygodnym zamiennikiem domowego przyzwyczajenia. Połączenie z lustrem pozwala również na sprawdzenie swojego wyglądu, kiedy zabierają swoje rzeczy osobiste przed opuszczeniem pokoju na cały dzień. ##
Dysponując 620 obiektami na całym świecie, Residence Inn jest trzecią pod względem wielkości marką Marriott International, po Marriott Hotels & Resorts oraz Courtyard by Marriott. Marka zadebiutowała w zeszłym roku w Europie, hotelem w Monachium, a także w Edynburgu. Następne są w przygotowaniu. Hotel w Edynburgu jest częścią ambitnego wielofunkcyjnego przedsięwzięcia usytuowanego w centrum Edynburga. Warta 500 milionów dolarów dzielnica Quartermile, to także budynki mieszkalne, biurowe, restauracja oraz sklepy detaliczne.
Źródło: Residence Inn by Marriott
|