Branża turystyczna w zachodniopomorskim może liczyć na wsparcie

2012-04-18, 22:13:48

Co zrobić by rozwinąć swą działalność, jak przetrwać na rynku pełnym konkurencji, gdzie szukać współpracowników w kraju i za granicą? Na te i inne pytania od lat próbują odpowiedzieć sobie przedsiębiorcy z branży turystycznej, a Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT w Szczecinie pomaga im w odnalezieniu odpowiedzi i przedstawia możliwości, jakie przed nimi stoją.

Branża Turystyczna boryka się z kilkoma problemami, jednak istnieją narzędzia, za pomocą, których można rozwijać swój biznes… trzeba tylko wiedzieć, gdzie ich szukać. Przedsiębiorcy mogą skorzystać z szansy nawiązania współpracy z międzynarodowymi partnerami biznesowymi. Związani z hotelarstwem przedsiębiorcy, mogą np. nawiązać kontakt z zagranicznym biurem podróży, zaś biura podróży mogą poszukiwać partnerów międzynarodowych do organizacji imprez, i nie tylko. ##

Przedsiębiorcy często nie wiedzą, gdzie mają szukać informacji na temat zagranicznych kontrahentów, ponadto poszukiwania te zajmują im bardzo dużo czasu, a dla każdego przedsiębiorcy czas to pieniądz. RCIiTT jest ośrodkiem Enterprise Europe Network, co daje nam możliwość odnalezienia partnerów zagranicznych z prawie każdej dziedziny działalności w ponad 50 krajach świata. Dla przedsiębiorcy skorzystanie z tej możliwości to duża szansa na znalezienie rzetelnego partnera i nawiązanie długoterminowego kontaktu, który przyczynić się może do rozwoju jego działalności. Specjalnie na życzenie przedsiębiorcy jesteśmy również w stanie dokonać szczegółowej analizy runku, weryfikując potencjał firmy zarówno w Polsce jak i poza granicami kraju.”- mówi Krystyna Flak, konsultant ds. transferu technologii RCIiTT.

RCIiTT zorganizowało również szkolenia specjalnie skierowane do branży turystycznej tj. „Social Media w turystyce” oraz „Współczesne Public Relations w turystyce – skuteczna promocja firmy”. Szkolenia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, były okazją do bezpłatnego skorzystania z wiedzy eksperta odwołującego się do aktualnych tematów we współczesnym świecie biznesu. Uczestnicy wysoko ocenili jakość prowadzonych szkoleń i ich przydatność dla realizacji działań w branży, dowiedzieli się jak praktycznie wykorzystywać nowoczesne środki przekazu w celu skutecznego promowania swojej firmy.

Dodatkowych informacji udziela: Krystyna Flak, tel.: 48 91 449 41 09, e-mail: kflak@zut.edu.pl
 


www.hotelinfo24.pl