Chicago otwiera biura turystyczne w Brazylii, Niemczech i Japonii

2012-04-19, 09:22:15

Chicago wzmocni wysiłki w celu przyciągnięcia zagranicznych turystów poprzez otwarcie w tym roku biur sprzedaży w Brazylii, Niemczech i Japonii, poinformował burmistrz miasta Rahm Emanuel.

Zwiększy to obecność miasta do sześciu miejsc na czterech kontynentach. W zeszłym roku miasto zawarło umowy z biurami sprzedaży w Londynie, a w tym miesiącu, w Toronto i Mexico City. Burmistrz poinformował o obecnej inicjatywie na dorocznym spotkaniu organizacji turystycznej Convention & Tourism Bureau w Chicago.

"Staram się o znaczące zwiększenie liczby odwiedzających Chicago i jestem zainteresowany wspieraniem rozwoju gospodarczego i wzrostu zatrudnienia w całym mieście," powiedział Rahm Emanuel.

Miasto umacnia swój turystyczny marketing. Miejski wydział turystki połączy się z Convention Bureau, a powstała w wyniku tego kroku instytucja nosić będzie nazwę Choose Chicago (Wybierz Chicago). Połączenie to ma obniżyć wydatki o prawie 2 miliony dolarów rocznie, i oszczędności te będą wykorzystane bezpośrednio na przyciągnięcie większej liczby osób odwiedzających miasto, poinformował urząd burmistrza. ##

Miasto skupia się na zagranicznych turystach, bowiem jest to lukratywny biznes, jako że każdy turysta wydaje średnio 4000 dolarów w czasie wizyty. Emanuel dąży do osiągnięcia liczby 50 milionów osób corocznie (25 procentowy wzrost) odwiedzających miasto, na co daje sobie czas do roku 2020. Chciałby również, aby miasto znalazło się w pierwszej piątce amerykańskich miast w zakresie liczby przyjmowanych, międzynarodowych gości. W 2010 roku było to miejsce dziesiąte.



www.hotelinfo24.pl