Renaissance Hotels uruchamiają pierwsza globalną kampanię reklamową

2012-05-10, 17:28:39

Renaissance Hotels, oryginalna lajfstajlowa marka w globalnym portfolio sieci hoteli Marriott International poinformowała o swojej pierwszej światowej kampanii reklamowej "Przeżyj Życie na Odkrywaniu (Live Life to Discover)". Nowa wielokierunkowa kampania, która będzie realizowana w formie drukowanej i cyfrowej, w oparciu o doświadczenia w hotelach, prowokuje współczesnego turystę biznesowego zorientowanego lajfstajlowo, aby odkrywał hotel lub bogactwo lokalizacji turystycznej poprzez rekomendacje publikowane na internetowej stronie „Navigators” marki Renaissance Hotels .

Kampania powstała we współpracy z Anomaly, globalną agencją marketingową i komunikacyjną, legitymującą się obszerną listą imponujących klientów, wśród których znajdują się takie firmy, jak:  Nike, Budweiser, Diageo i Converse. Jednym z celów kampanii jest propozycja wystosowana do klientów, w szczególności do nowoczesnych turystów biznesowych, propozycji i zapytania: "Jeśli wybierasz się gdzieś służbowo, dlaczego maksymalnie nie wykorzystujesz swojego wolnego czasu i nie odkrywasz czegoś wyjątkowego i niepowtarzalnego?"

Wizualnie oszałamiające, drukowane reklamy przedstawiają niebanalne rekomendacje przekazywane przez różnych Nawigatorów hotelowych, którzy mają pieczę nad doświadczaniem niezapomnianych momentów dla gości z całego świata. Warta wiele milionów dolarów globalna kampania w formie materiałów drukowanych zostanie uruchomiona w 32 krajach i zamieszcza będzie w lajfstajlowych, biznesowych i turystycznych mediach, jak również kluczowych kurortach w USA i Chinach. Kampanijne fotografie wykonane zostały przez wielokrotnie nagradzanego fotografa Davida Blacka, który pracował nad nimi w czterech krajach, na trzech kontynentach. ##

Oprócz reklamy drukowanej, Renaissance Hotels będą prowadziły swoją kampanię poprzez pełno wymiarowe cyfrowe udoskonalenie marki obejmujące ponowne uruchomienie strony internetowej, dodanie gadżetów do kanałów medialnych na markowych stronach społecznościowych, a także potężnej cyfrowej kampanii reklamowej; a wszystko to inspirowane przez odkrywanie unikalnych miejsc na całym świecie.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl