Masz już swoją strategię na Euro?

2012-05-17, 21:12:10

Euro – sportowe i kulinarne święto coraz bliżej. Z tej okazji już dziś pomyśl, jak skutecznie przyciągnąć do Twojego lokalu nowych gości, którzy będą szukać wrażeń nie tylko na boisku. Skorzystaj z gotowych porad Unilever Food Solutions i zbuduj strategię na sukces!

Jeśli chcesz przyciągnąć kibiców do Twojego lokalu, a nie wiesz, na jaką kuchnię postawić, co nowego wprowadzić do swojego menu, jak zarządzić personelem, aby był jak najbardziej skuteczny i efektywny - skorzystaj ze wsparcia i gotowych rozwiązań kulinarnych, które daje Unilever Food Solutions. Wykorzystaj potencjał wydarzenia i zarób na nim jak najwięcej!

Porady strategiczne
Do Polski w czasie Euro przyjedzie 400 000 – 800 000 kibiców zagranicznych, dodatkowo 150 000 kibiców krajowych będzie brać udział w wydarzeniach na stadionach1 . Są to potencjalni klienci lokali gastronomicznych, o których warto zawalczyć. Ponieważ gra toczy się o dużą stawkę, warto zbudować dobrą strategię. Pomogą Ci w tym porady Unilever Food Solutions.##

1. Co serwować? Otóż, z danych TNS OBOP 2011 wynika, że 72% Polaków pytanych o ulubione potrawy jednoznacznie wskazuje faworyta – kuchnię polską. Jest ona również wymieniana przez obcokrajowców jako jeden z ulubionych elementów związanych z naszym krajem. Na stronie www.unileverfoodsolutions.pl, w zakładce Strefa Szefów Kuchni – Koncepty kulinarne można zainspirować się gotowymi propozycjami dań, które na pewno sprawdzą się podczas Euro: polskie specjały w zestawie, finger food, dania na wynos, menu dla grup.

2. Jak pracować? Tak jak dobry stadion musi być perfekcyjnie przygotowany do odbywania meczów podczas Euro, tak lokal gastronomiczny powinien postawić w tym czasie na swoją drużynę i boisko, którym jest sam lokal. Unilever Food Solutions podpowiada, jak to zrobić, np.:
• przypatrz się swojemu lokalowi – ustal maksymalną liczb miejsc siedzących, jakimi dysponujesz (przy stolikach oraz przy barze). Przyjmij realne założenia, by nie doprowadzić do przeładowania sali, które ogranicza komfort gości. Efektywnie ustaw stoliki tak, aby maksymalnie wykorzystać przestrzeń.
• zainwestuj w pomieszczenia z TV, projektorem – zadbaj o odpowiednią atmosferę w lokalu. Pamiętaj! Właściciele lokali, które chcą dorobić na wyświetlaniu meczów podczas mistrzostw, muszą postarać się o licencję na publiczne, komercyjne transmisje meczów przydzielaną przez UEFA.

To tylko przykładowe porady strategiczne gwarantujące sukces. Więcej na www.unileverfoodsolutions.pl.

3. Jak przygotować zespół? Wprowadź jasne zasady gry dla każdego z członków zespołu. Sprecyzuj jego zadania i obowiązki, biorąc pod uwagę umiejętności i doświadczenie. Wykorzystaj ich potencjał, aby zyskać przychylność gości lokalu. Jak to zrobić? Więcej dowiesz się ze strony www.unileverfoodsolutions.pl.

Atrakcyjne menu i wizualizacja Euro w lokalu
Aby uatrakcyjnić wygląd lokalu, warto postarać się o dodatkowe materiały i gadżety sportowe, nawiązujące do Euro. To wcale nie musi być duży wydatek. Na stronie www.unileverfoodsolution.pl, oprócz strategicznych porad, jak zdobyć klientów podczas Euro, można pobrać materiały dodatkowe, menu i plakaty, które zostały specjalnie przygotowane dla lokali gastronomicznych.

Źródło: Multi Communications - 17.05.2012


www.hotelinfo24.pl