W ciągu przyszłych pięciu lat, Vision Hotel Management, firma zarządzająca hotelami, powołana przez hotelową spółkę PUHiT, zamierza nawiązać współpracę i prowadzić od ośmiu do dziesięciu obiektów w Polsce – czytamy na stronie Puls Biznesu
VHM to jeden z nowych rodzajów działalności wprowadzonych przez właściciela hoteli PUHiT, w związku z określoną sytuacją na rynku turystycznym w Polsce. Doświadczenia w prowadzeniu hoteli VHM nabyła w trakcie zarządzania własnymi hotelami spółki PUHiT.
W 2011 roku udało się jej nawiązać kontakty z amerykańskim gigantem hotelowym, siecią Best Western, która postanowiła dać markę jej trzem obiektom – hotelom Feliks i Portos w Warszawie oraz Monopol w Krakowie.
W związku z tym, że w Polsce brak jest operatorów hoteli, które mają mniej niż pięć gwiazdek, a którym zaufać mogą światowe marki, PUHiT powołał instytucjonalnego operatora, którym został właśnie Vison Hotel Management. ##
- Banki uzależniają finansowanie projektów hotelowych m.in. od włączenia ich do międzynarodowych sieci. Te z kolei nie dadzą marki, jeśli hotelu nie będzie prowadził wyspecjalizowany operator. Marka i operator to też wymóg funduszy. W tej układance najsłabszym elementem jest właśnie operator - mówi Andrzej Wójcik, szef VHM i wiceprezes PUHiT. - Prowadzimy bardzo zaawansowane rozmowy o trzech hotelach i wstępne — o kilku innych. Negocjujemy z deweloperem, który przygotowuje inwestycję handlowo-hotelową. Będziemy też współpracować z takimi markami, jak Hilton, InterContinental, Wyndham czy Accor – dodaje Wójcik.
Źródło: Puls Biznesu - 25.05.2012
|