Sheraton nawiązuje współpracę z magazynem winiarskim Wine Spectator

2012-05-29, 12:03:18

Sheraton Hotels & Resorts we współpracy z magazynem Wine Spectator poinformowały o uruchomieniu pierwszej na świecie Sheraton Social Hour (towarzyskiej godziny Sheratona), jedynego w swoim rodzaju programu poświęconego najlepszym gatunkom wina.

Nowy program, opracowany przez najlepszych ekspertów od wina i globalny markowy zespół ds. gastronomii, oferuje swoim gościom specjalnie przygotowywane menu najlepszych gatunków win i cotygodniowe imprezy degustacyjne w ponad 240 hotelach Sheratona uczestniczących w tym programie na całym świecie. W Ameryce Północnej, w programie serwowanych będzie ponad 90 gatunków wina w specjalnym szkle Spectatora, aby każda odmiana wina miała doskonałą oprawę wzmacniającą smak wina i jego aromat.

"Chcieliśmy wzbogacić doświadczenie degustacji win dla naszych gości i z dumą prezentujemy Sheraton Social Hour w całej naszej globalnej ofercie," powiedział Hoyt Harper, światowy lider marki Sheraton Hotels & Resorts. "Współpracowaliśmy od ponad roku z jednymi z najbardziej znanych ekspertów w branży winiarskiej, aby nasi goście mogli delektować się najbardziej cenionymi winami na świecie podczas pobytu w hotelu." ##

Sheraton Hotels pilotował nowy program z ogromnym sukcesem w 19 obiektach na całym świecie. Dziewięćdziesiąt pięć procent gości powiedziało, że jest "bardzo prawdopodobne" lub "prawdopodobnie", że powtórnie skorzystają z Sheraton Social Hour  i zarekomendują program innym, a sześćdziesiąt sześć procent byłoby skłonny do zakupu wina w trakcie pobytu w hotelu w ramach programu oferującemu taką możliwość.


Źródło: Sheraton Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl