Nowi partnerzy zainteresowani ekspansją marki Yotel

2012-06-14, 11:29:56

Yotel, który uważa się za "najbardziej radykalny hotel na świecie," zapowiedział utworzenie specjalnej platformy funduszu nieruchomości, która koncentrować się będzie na rozwoju marki w Ameryce Północnej.

Yotel, IFA Hotels & Resorts, Kuwait Real Estate Co i John Buck Co podjęły współpracę mającą na celu zgromadzenie uznaniowego funduszu nieruchomości w wysokości 250 mln USD, przeznaczonego na nabywanie i rozwój wartej ponad 650 milionów dolarów sieci Yotel w Ameryce Północnej, w ciągu najbliższych trzech do pięciu lat r. Jako współkomandytariusze funduszu, Yotel i John Buck Co, będą wspólnie identyfikować, nabywać, rozwijać i przebudowywać obiekty dla Yotela, w wybranych dużych amerykańskich miastach metropolitalnych, w tym analizowane obecnie projekty w Bostonie i Chicago.

Według informacji prasowej firmy Yotel, fundusz jest w trakcie rozmów z potencjalnymi komandytariuszami i opracowywania wielostronnej strategii inwestycyjnej, dla:
- pozyskiwania istniejących terenów inwestycyjnych lub interesów w kondominiach o różnym przeznaczeniu projektów wchodzących w jego skład
- pozyskiwania budynków nie-hotelowych, które mogą być adaptowane do hotelowych potrzeb obiektów Yotela,
- pozyskiwania wybranych, istniejących hoteli, które mogą być dostosowane do standardów obiektów hotelowych Yotela ##

Partnerzy poinformowali, że spodziewają się oficjalnego zamknięcia funduszu na początku 2013 roku i natychmiastowego startu poszukiwań w zakresie możliwości inwestycyjnych w całej Ameryce Północnej.

"Wejście na rynek amerykański z marką Yotel było głównym celem 2011 roku, wraz z otwarciem naszego 669-pokojowego Yotela w Nowym Jorku, który oferuje luksus po przystępnej cenie i jest alternatywą dla drogich i nudnych hoteli", powiedział dyrektor naczelny Yotela, Gerard Greene. "W 2012 roku rozszerzyliśmy ten cel i jestem naprawdę zadowolony mając okazję współpracować z jednym z najbardziej szanowanych deweloperów, inwestorów i właścicieli nieruchomości na świecie. Utworzenie specjalnego funduszu nieruchomości z John Buck Co jest kluczowym krokiem w uczynieniu z Yotela marki znanej w całej Ameryce Północnej."


www.hotelinfo24.pl