Hotel Adlon Kempinski w Berlinie optymalizuje housekeeping

2012-06-26, 12:44:48

Optii Solutions (Optii) poinformował, że został wybrany przez firmę Kempinski do wprowadzenia zmian w zarządzaniu housekeepingiem, w jego słynnym berlińskim obiekcie Hotel Adlon. Wdrożenie rozwiązania Optii Keeper, które oparte jest na nowej generacji metodologii funkcjonowania housekeepingu, umożliwi firmie Kempinski zapewnienie zarówno wydajności operacyjnej, jak również doskonałej obsługi swoich gości.

Kempinski wybrał rozwiązanie zarządzania housekeepingiem Keeper Optii w celu poprawy zarówno jakości sprzątania, jak i szybszej rotacji uprzątniętymi pomieszczeniami - sprawności, która stanowi podstawowy priorytet tej hotelowej sieci, decydujący o optymalnej wydajności operacyjnej i zrównoważonych wynikach finansowych.

Nowa umowa z Hotel Adlon Kempinski, jednym z najbardziej prestiżowych hoteli w Niemczech potwierdza fantastyczny rozwój Optii i umacnia jej pozycję, jako lidera w międzynarodowej branży technologii hotelarskich. ##

"Jesteśmy zadowoleni, że zostaliśmy wybrani przez firmę Kempinski aby spowodować rzeczywiste zmiany zarówno w podstawowym produkcie hotelowym, jaki i jego ostatecznym wyniku finansowym", powiedział Soenke Weiss, dyrektor naczelny Optii Solutions. "Dzięki naszej rozwiniętej metodologii, mamy nadzieję na dokonanie innowacyjnych rozwiązań w codziennej działalności operacyjnej Hotel Adlon ".



www.hotelinfo24.pl