Holiday Inn Express uruchamia pierwszy obiekt w Bangkoku

2012-06-28, 11:05:38

Holiday Inn Express, jedna z największych i najszybciej rozwijających się na świecie marek hotelowych, oficjalnie uruchomiła Holiday Inn Express Bangkok Siam w Tajlandii. Otwarcie obiektu w Bangkoku zaznacza wejście Holiday Inn Express na rynek Azji Południowo-Wschodniej z 12 obiektami, których uruchomienie zaplanowano w ciągu najbliższych dwóch lat.

Usytuowany w centrum Bangkoku, 300-pokojowy obiekt odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na znających się na rzeczy, niezależnych turystów i biznesmenów poszukujących komfortu w samym sercu miast i najważniejszych miejscach rekreacyjnych. Charakteryzujący się efektywnością działań, Holiday Inn Express Bangkok Siam skupia się na zapewnieniu gościom wysokiej jakości, dobrze urządzonych pokoi, podstawowego zakresu wyposażenia i bezpłatnego Wi-Fi oraz śniadania, po konkurencyjnych cenach.

Holiday Inn Express jest jedną z dziewięciu marek w sieci InterContinental Hotels Group. Uruchomiona w 1991 roku, marka rozrosła się do ponad 2000 hoteli na całym świecie – i stała się największą marką w portfolio IHG. ##

IHG (InterContinental Hotels Group) jest globalną organizacją skupiającą dziewięć marek hotelowych, w tym: InterContinental Hotels & Resorts, Hotel Indigo, Crowne Plaza Hotels & Resorts, Holiday Inn Hotels & Resorts, Holiday Inn Express, Staybridge Suites, Candlewood Suites, a także dwie najnowsze marki, Event Hotels i Hualuxe Hotels & Resorts. IHG zarządza również Priority Club Rewards, pierwszym na świecie i największym hotelowym programem lojalnościowym z ponad sześćdziesięciu pięciu milionami członków.


Źródło: InterContinental Hotels Group



www.hotelinfo24.pl