iforgot.pl - nowa usługa skierowana do hoteli i ich klientów

2012-06-28, 19:37:07

Firma X-press Couriers udostępniła klientom platformę internetową umożliwiającą zamówienie dostawy przedmiotów pozostawionych w hotelu do właściciela.

W ostatnich dniach czerwca tego roku swoją premierę miała strona internetowa, za pośrednictwem której możliwe złożenie zlecenia poprzez wypełnienie prostego formularza oraz dokonania płatności online. Co istotne, mechanizm aplikacji został skonstruowany w ten sposób, iż umożliwia wypełnienie danych zarówno przez gościa hotelu, jak i jego pracownika. W drugim przypadku do odbiorcy przesyłki trafia link umożliwiający potwierdzenie zamówienia oraz dokonanie transakcji. Gość hotelowy, który pozostawił przedmiot w hotelu ma możliwość zorganizowania błyskawicznej dostawy za pośrednictwem wykwalifikowanych pracowników jednego z najbardziej innowacyjnych podmiotów na rynku przesyłek kurierskich. Dzięki przynależności do sieci Skynet zasięg X-press Couriers obejmuje ponad 230 krajów. Korzyścią dla hotelu jest odciążenie pracowników – odpowiedzialność za zwrot pozostawionych przedmiotów bierze na siebie firma kurierska.##

W najbliższych miesiącach skoncentrujemy się na pozyskiwaniu partnerów z branży hotelarskiej, przede wszystkim na dużych sieciach” – powiedział Adam Tomczak, prezes X-press Couriers. „Naszym głównym atutem jest konstrukcja nowej usługi: firmy hotelarskie nie ponoszą żadnych kosztów. Uwolnienie pracowników od uciążliwego zarządzania pozostawionymi przedmiotami można wręcz traktować jako oszczędność” – dodał.

Transport przedmiotów może zostać zorganizowany nie tylko do miejsca zamieszkania, ale także do następnego punktu podróży osoby korzystającej z usługi – na przykład do kolejnego hotelu.



www.hotelinfo24.pl