Przemiana hoteli Macdonald na Mercure

2007-03-25, 22:12:46

Accor potwierdził przejęcie kontroli nad 23 hotelami Macdonald (nie mylić z siecią McDonalds’) w Wielkiej Brytanii.

Hotele były częścią portfolio 24 hoteli Macdonald sprzedanych w styczniu za 400 mln funtów firmie Moorfield Real Estate Fund. W czasie sprzedaży przedstawiciele Macdonald powiedzieli, że będą dalej zarządzać tymi obiektami na zasadach kontraktu menedżerskiego. Jednak to Accor podpisał 20-letni kontrakt z Moorfield na zarządzanie 23 hotelami, z ogólną liczbą 2.236 pokoi – pod marką Mercure.

Mercure to trzeci pod względem wielkości łańcuch hotelowy w Europie z 723 obiektami w 49 krajach włączając dwa w Wielkiej Brytanii - Mercure London City Bankside oraz Mercure Brigstow Bristol.

Accor powiedział, że nowe hotele będą korzystać z know-how sieci Maercure, co umożłiwi dalszy krok w rozwoju i rozszerzenia tej marki w Wielkiej Brytanii. Dodał, że umowa ta powiązana jest ze strategią rozwoju w tym kraju – szczególnie z otwarciem do 2009 r. dwóch Sofiteli, dwóch Novoteli, 17 hoteli Etap oraz 10 Ibisów. Hotele te dołączą do już istniejących 95 hoteli Accora w Wielkiej Brytanii z liczbą 14.111 pokoi (dwa Sofitele, 30 Novoteli, 47 Ibisów, 6 Etapów i 10 Formule 1)


Źródło: e-Tid.com



www.hotelinfo24.pl