iPady w każdym pokoju nowego hotelu Four Seasons

2012-07-18, 11:15:42

W związku z tym, że hotelowy pokój staje się w obecnych czasach miejscem przyciągającym najwięcej uwagi i reklamy, luksusowy łańcuch hotelowy Four Seasons zdecydował się na umieszczenie iPadów w każdym pokoju swojego nowego hotelu, którego otwarcie nastąpi już wkrótce

55-piętrowy hotel w Toronto ma rozpocząć swoją działalność od 5 października. Hotelowe iPady przygotowywane są przez firmę Intelity z Orlando zajmującą się hotelową technologią. Intelity zainstalowała także system iPadów w pokojach gościnnych w eleganckim Hotel Bel-Air w Beverly Hills oraz około 120 innych hotelach. Goście korzystający z iPadów w Four Seasons Toronto Hotel będą mogli dzięki nim zamówić room service i około 30 innych usług, takich jak: sprzątanie pokoju przez housekeeping, rezerwację usług spa, ustawienie temperatury w pokoju, zamówienie budzenia itp. ##

Dla gości, którzy chcą korzystać z własnych iPadów, Intelity stworzyła darmową aplikację, przy pomocy której można pobrać te same opcje. Technologia jest obecnie kluczowym czynnikiem decydującym o pozytywnym doświadczeniu hotelowych gości, mówi Dimitrios Zarikos, dyrektor naczelny Four Seasons Hotel Toronto. "Niektórzy podróżni mogą zapomnieć spakować szczoteczkę do zębów ale nie zapomną o swoim smartfonie," dodaje Zarikos.


Źródło: Four Seasons Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl