Kampania reklamowa Radisson Blu w regionie Azji i Pacyfiku

2012-07-19, 11:50:55

Carlson Rezidor Hotel Group zaprezentował swoją najnowszą kampanię reklamową marki Radisson Blu, „Turning the World Blu”, w regionie Azji i Pacyfiku. Jest to obszar, na terenie którego do 2015 roku zlokalizowanych będzie około 70 hoteli i kurortów Radisson Blu.

Zainspirowana lokalnie kreatywna prezentacja, eksponuje zabytki architektury znajdujące się na kluczowych rynkach, jak również fotografie kultowych hoteli i wybrane wizualizacje wnętrz hotelowych. Centralne miejsce kampanii zajmuje ekspozycja charakterystycznych cech marki, w tym stuprocentowa satysfakcja gości, późne wymeldowywanie się i bezpłatny dostęp do Internetu.

Kampania „Turning the World Blu” obejmie 15 krajów Azji i Pacyfiku, a jej najbardziej rozpoznawalnymi atrybutami będzie: trójwymiarowa, interaktywna sztuka ulicy, markowe okulary przeciwsłoneczne Radisson Blu, reklamy w czasopismach biznesowych, takich jak Fortune China i reklamy online na stronach takich, jak: BBC.com, CNNGo i Time.com. ##

Kampania rozpocznie się w drugiej połowie 2012 roku.


Źródło: Carlson Rezidor Hotel Group



www.hotelinfo24.pl