Ritz-Carlton na szczycie hoteli cieszących się największym zadowoleniem gości

2012-08-05, 14:37:55

Firma hotelowa Ritz-Carlton w dalszym ciągu jest liderem w rankingu grup hotelowych, która najbardziej wyróżnia się w gwarantowaniu zadowolenia gości. Tak przynajmniej wynika z najnowszego badania luksusowego segmentu hotelowego, przeprowadzonego przez JD Power and Associates

Zgodnie z danymi przedstawionymi w raporcie z badania, mimo że stawki hotelowe wciąż rosną, to zadowolenie gości hotelowych spadło o 7 punktów procentowych w stosunku do roku 2011, a zadowolenie z oferowanych pokoi spadło o jeden punkt, do najniższego poziomu w ciągu ostatnich siedmiu lat.

Jednak nie wszystko jeszcze zostało stracone w przypadku branży hotelowej. Niżej wymienione marki hotelowe osiągnęły najlepsze rezultaty w poziomie zadowolenia gości w swoich segmentach: ##

Luksusowe: The Ritz-Carlton (trzeci rok z rzędu)
Ekskluzywne wyższej klasy: Omni Hotels & Resorts
Ekskluzywne: Hilton Garden Inn & SpringHill Suites
Średniej klasy o pełnej obsłudze: Holiday Inn
Średniej klasy o ograniczonej obsłudze: Drury Hotels
Ekonomiczne/Budżetowe: Jameson Inn
O wydłużonym pobycie: Homewood Suites

Niektóre z kluczowych wniosków wynikających z raportu wskazują, że koszty i opłaty związane z turystyką hotelową ważą istotnie na zadowoleniu gości. Większość z nich uważa, że głównym źródłem niezadowolenia są opłaty internetowe i opłaty kurortowe. Inne obszary irytacji obejmowały: rezerwacje, meldowanie/wymeldowywanie się, czystość pokoi i pomieszczeń ogólnodostępnych, usługi gastronomiczne, ogólna obsługa hotelowa, zaplecze i inne koszty oraz opłaty.



www.hotelinfo24.pl