Louvre Hotels potwierdza tempo międzynarodowej ekspansji także we Francji

2012-08-05, 14:46:51

Louvre Hotels Group, kluczowy gracz na światowym rynku hotelarskim, kontynuowała swoją ofensywną strategię rozwoju w pierwszej połowie 2012 roku wraz z otwarciem od stycznia, 39 nowych hoteli we Francji i za granicą (co stanowi 5200 dodatkowych pokoi). Liczba nowych hoteli stale wzrasta, obecnie dwa razy tyle, co w tym samym okresie roku ubiegłego.

Kraje o wschodzącej gospodarce są kluczowym motorem wzrostu, a marka Golden Tulip stanowi główne narzędzie międzynarodowej ekspansji grupy. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy Louvre Hotels Group rozszerzyła swoją międzynarodową obecność o pięć nowych krajów: Rosję, Algierię, Litwę, Austrię i Gruzję. Spowodowało to wzrost liczby krajów, w których obecna jest LHG do 45. Jednym z priorytetów grupy pozostają również Indie.

W Chinach aktywna jest także marka Campanile, gdzie grupa podpisała umowę o partnerstwie z Jin Jiang Inn Co, jednym z liderów chińskiego rynku turystycznego.

Silny rozwój w Europie odbywał
się będzie między innymi poprzez rozszerzenie działalności marki Premiere Classe w Niemczech, gdzie planuje się otwarcia 35 hoteli w głównych miastach kraju, m.in. w Berlinie, Monachium i Frankfurcie, w ciągu najbliższych pięciu lat. ##

Nowych hoteli przybywa w dynamicznym tempie, we Francji, zwłaszcza tych działających pod flagą Golden Tulip. Marka Campanile kontynuuje zaś proces zmiany swojej pozycji rynkowej. LHG przyspiesza prace nad swoimi nowymi projektami hotelowymi i otwarciami we Francji, które obejmą wszystkie jej marki.

Matthieu Evrard, dyrektor ds. rozwoju, komentuje: "Pomimo niekorzystnego poziomu rozwoju gospodarczego w Europie, Louvre Hotels Group potwierdza swój solidny model biznesowy poprzez dalsze rozwijanie dużej liczby projektów i inwestycji wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów. Grupa dąży również do realizacji swojej międzynarodowej strategii rozwoju.”


Źródło: Louvre Hotels Group



www.hotelinfo24.pl