IHG ogranicza portfolio marki Crowne Plaza

2012-08-12, 13:38:26

IHG ogranicza portfolio marki Crowne Plaza Hotels & Resorts do 41 hoteli, zmniejszając liczbę obiektów o około 10 procent, w ramach działań zmierzających do globalnego odświeżenia jej zasobów

Dążąc do zniwelowania przepaści pomiędzy obu Amerykami, a resztą świata, gdzie hotelom Crowne Plaza powodzi się lepiej, IHG zainicjowała w tym roku jakościową poprawę tej marki i pozbyła się 16 z 41 hoteli nie spełniających ustanowionych przez nią standardów. Wszystkie 16 tych hoteli znajdowało się w obu Amerykach.

W ramach odświeżania marki, firma IHG z siedzibą w Denham, w Anglii, planuje również w razie potrzeby zainwestować kapitał w poszukiwania lokalizacji dla marki, a następnie w 2013 roku, rozpocząć wprowadzanie na rynek nowych obiektów.

"Crowne Plaza jest dziś naszym najwyższym priorytetem, szczególnie w Amerykach," powiedział Richard Solomons, prezes IHG. "Musimy wypełnić lukę pomiędzy działalnością w USA a resztą świata". Ekskluzywna marka Crowne Plaza przynosi grupie IHG 19% przychodów brutto. ##

IHG zarejestrowała wzrost zysku operacyjnego o 6% rok do roku, do 286 mln USD w pierwszej połowie 2012 roku. IHG poinformowała, że wypłaci akcjonariuszom miliard USD poprzez dywidendę specjalną w wysokości 500 mln USD i 500 mln dolarów z wykupu akcji. IHG poinformowała również, że w ramach wypłaty zysku dla akcjonariuszy bierze pod uwagę spodziewane wpływy ze sprzedaży 685-pokojowego InterContinental New York Barclay.


Źródło: InterContinental Hotels Group



www.hotelinfo24.pl